dIFEO Skrevet August 9, 2012 Forfatter Share Skrevet August 9, 2012 Eneste nedturen med å kjøpe fra Bavsound er jo at frakten deres koster jo like mye som sub'en. En mulighet er jo å bestille gjennom jetcarrier, men spørs om Bavsound leverer til postbokser? Har sett mye på produktene deres og er veldig gira på å bytte ut hattehøytallerene, dørene og eventuelt en sub. Har du sett den sub'en de har som du kan dytte ned i reservehjulsbrønnen? Sjekk ut denne! Bavsound Stealth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thommas88 Skrevet August 10, 2012 Share Skrevet August 10, 2012 Aner ikke men skriv en mail så kan de hende de ordner noe. Jeg tar høtalerene bak og å dørene og de små ved speilene først så får jeg ta sub. Er jo bare 324 dager igjen til jeg får igjen lappen nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dIFEO Skrevet August 10, 2012 Forfatter Share Skrevet August 10, 2012 Aner ikke men skriv en mail så kan de hende de ordner noe. Jeg tar høtalerene bak og å dørene og de små ved speilene først så får jeg ta sub. Er jo bare 324 dager igjen til jeg får igjen lappen nå... Såpass, hva ble du tatt for? om jeg tør spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thommas88 Skrevet August 10, 2012 Share Skrevet August 10, 2012 142 i 80 sone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dIFEO Skrevet August 11, 2012 Forfatter Share Skrevet August 11, 2012 142 i 80 sone Den svei litt, tenker jeg. Sivil da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thommas88 Skrevet August 11, 2012 Share Skrevet August 11, 2012 ble tatt i laser : P alle var opptatt på plassen etter lasern så de sendte en bil etter meg. Etter 7 min tokk de meg igjen å da hadde jeg kjørt etter grensa etterpå så hadde jeg bare tatt av inn på en annen vei så hadde jeg forsatt vert det gode forbilde av en sjåfør. Skulle bare gå på litt ned en bakke og strekke for dama hadde laga middag og jeg hadde surra bort litt mye tid før jrg satte meg i bilen så det ble en dyr pris å betale. 13 mnd uten og 16 dager i fengsel. Ingen bot da samfunstaff muligheten forsvant ved 136kmt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dIFEO Skrevet August 11, 2012 Forfatter Share Skrevet August 11, 2012 ble tatt i laser : P alle var opptatt på plassen etter lasern så de sendte en bil etter meg. Etter 7 min tokk de meg igjen å da hadde jeg kjørt etter grensa etterpå så hadde jeg bare tatt av inn på en annen vei så hadde jeg forsatt vert det gode forbilde av en sjåfør. Skulle bare gå på litt ned en bakke og strekke for dama hadde laga middag og jeg hadde surra bort litt mye tid før jrg satte meg i bilen så det ble en dyr pris å betale. 13 mnd uten og 16 dager i fengsel. Ingen bot da samfunstaff muligheten forsvant ved 136kmt. Da gjør du vel ikke det igjen, tenker jeg? Man skjønner ikke hvor godt det er å ha lappen, før man mister den. Har jeg rett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet August 11, 2012 Share Skrevet August 11, 2012 Man skjønner ikke hvor godt det er å ha lappen, før man mister den. Har jeg rett? Helt riktig ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thommas88 Skrevet August 11, 2012 Share Skrevet August 11, 2012 Nei ikke i den hastigheten iaffal. Kanskje holde meg under 100. Man vet det er deilig men ikke hvor vondt det er å gå tilbake til buss og sykkel hehe. Blir vanesak fort å ta buss og sykkle, bare sykt kjipt å vente hvis man akuratt misser bussen. Blir mye bil stell da : ) venter på mtech 2 fanger nå også kjøpte jeg dynavin til bilen rett etter jeg mista lappen også blir det coilovers til vintern når den står inne og felger når eiern har lov til å kjøre igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet August 12, 2012 Share Skrevet August 12, 2012 Kan noen si meg hvilke størrelser det er på mine høytalere forran å bak ? Er touring forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thommas88 Skrevet August 12, 2012 Share Skrevet August 12, 2012 6.25 og mulig du må kjøpe en sånn http://www.bilradiospes.no/m/shop/?mid= ... &katid=231 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet August 12, 2012 Share Skrevet August 12, 2012 Tusen takk Thommas88 6.25 bak også ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thommas88 Skrevet August 12, 2012 Share Skrevet August 12, 2012 Ja det sto det. samme i front og bak. Bare morro å være til hjelp; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dIFEO Skrevet August 13, 2012 Forfatter Share Skrevet August 13, 2012 Hva tenker dere om å legge en sub nede i reservehjulsbrønnen? har funnet en basskasse som passer nedi der, men hvordan vil lyden være? osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thommas88 Skrevet August 14, 2012 Share Skrevet August 14, 2012 Si det. Burde sjekke rundt med andre som har gjort det samme kanskje men er kanskje redd den blir enda mer dempet enn hva den alerede er. kan du legge med seteryggen ? eller har du skipose ? Jeg har skipose og metall bak setet så er mye demping fra før så jeg kommer ikke til å gjøre det også er jeg redd for at den som passer nedunder kanskje vil lage skrangle/ulyder når den er i bruk. Går jo kanskje ann å kjøpe gummilister å feste så det blir dempa i tilfelle men hater å høre på musikk med bass i også hører man masse rassling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå