Raggizz Skrevet August 6, 2012 Forfatter Share Skrevet August 6, 2012 Har egentlg ikke gjort noe annet enn å være plaget med bilen i mitt eie. S Så blir å fikse panser å fangerne. Vil ha meg Pick up:-) Men får jeg ikke det jeg vil ha så beholder jeg bilen:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggizz Skrevet August 6, 2012 Forfatter Share Skrevet August 6, 2012 [ Bilde ]Stalker litt jeg eller? Sent from my iPhone using Tapatalk Ser jeg mangler ett bak lys:-o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet August 6, 2012 Share Skrevet August 6, 2012 Har egentlg ikke gjort noe annet enn å være plaget med bilen i mitt eie. SSå blir å fikse panser å fangerne. Vil ha meg Pick up:-) Men får jeg ikke det jeg vil ha så beholder jeg bilen:-) Plaget med motor da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 ]Ser jeg mangler ett bak lys:-o Fan var liksom meningen jeg skulle nevne den jaja ble glemt av fort Pickup er oppskrytt når man kjøre bmw Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggizz Skrevet August 7, 2012 Forfatter Share Skrevet August 7, 2012 DK2: Ja motoren har levd sitt ega liv. Er mye mulig styreenheten som er gåen pga den har badet i vann når dreneringen varmeapperatet var tett. Dansken: fikser d baklyset når jeg kommer hjem. Å Pick up er ett must;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 DK2: Ja motoren har levd sitt ega liv. Er mye mulig styreenheten som er gåen pga den har badet i vann når dreneringen varmeapperatet var tett.Dansken: fikser d baklyset når jeg kommer hjem. Å Pick up er ett must;-) Må ikke gi opp! Bytt motor og hiv i ny hjerne så tror jeg dette blir bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 DK2: Ja motoren har levd sitt ega liv. Er mye mulig styreenheten som er gåen pga den har badet i vann når dreneringen varmeapperatet var tett.Dansken: fikser d baklyset når jeg kommer hjem. Å Pick up er ett must;-) Må ikke gi opp! Bytt motor og hiv i ny hjerne så tror jeg dette blir bra:) Har tilbytt hjerne men om han vil ha den? Neeh Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 DK2: Ja motoren har levd sitt ega liv. Er mye mulig styreenheten som er gåen pga den har badet i vann når dreneringen varmeapperatet var tett.Dansken: fikser d baklyset når jeg kommer hjem. Å Pick up er ett must;-) Må ikke gi opp! Bytt motor og hiv i ny hjerne så tror jeg dette blir bra:) Har tilbytt hjerne men om han vil ha den? Neeh Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 Men har han på glid no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 Hvor ligger dreneringen så jeg ikke får vann til hjernen min? vill sjekke om den er åpen så jeg slipper havarere hjernen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 Hvor ligger dreneringen så jeg ikke får vann til hjernen min? vill sjekke om den er åpen så jeg slipper havarere hjernen min Tror den ligger under boksen hvor hjernen ligger om jeg ikke tar feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 har da hjernen min under hanskerommet:o sååå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 har da hjernen min under hanskerommet:o sååå Kan komme vann gjennom ledning-gjennomgangen i torpedoveggen om dreneringen i motorrommet er tett. Men ska ikke si heilt sikkert at æ har rett, men æ meine det va sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet August 10, 2012 Share Skrevet August 10, 2012 kor e den dreneringa så detta ikke skjer:D? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggizz Skrevet August 11, 2012 Forfatter Share Skrevet August 11, 2012 Dreneringa e på den boksen som varmeaperatvifta står i liten gummi slange som var full av drt. Må ta av det dekslet som er under frontruta for å komme til.. åDansken må se på de styreenhetan dine når æ kommer hjem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå