Morty999 Skrevet Mai 28, 2012 Share Skrevet Mai 28, 2012 vurderer å selge e30'n nå. men lurer på hva jeg kan ta for den? org rød 2dørs 318IS mtech 2. bilen blir eu godkjent til uka, nye bremser foran, nylig tatt oljeservice STRØKENT sports intr i stoff supersport senkesett og dempere (ukjent mm) men følger med tuv papir og er ikke godkjent i vognkort. men bilen ser igrunn ikke senka ut så er vell ikke noe problem. 240 000km bittelitt rust på hjulbuer bak men kan fikses uten mye jobb. er og litt rust under vingen bak. ellers er bilen god å kjøre uten noen ulyder eller feil med driverk. den har sperrediff som er nyshimset og med org utveksling 3.45 poly foringer og div nye deler i forstilinga org is felger med bra sommerdekk vinterdekk følger med sitter no stereo greier i bagasjen ( basser og forsterker) som kan følge med. sitter tårnstag foran og bak . bilen går godt å bruker lite bensin og ingen olje. pr dags dato mangler mtech 2 leppa foran, men driver å prøver å få tak i den så jeg får på den før salg. hva kan jeg ta for den ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mai 28, 2012 Share Skrevet Mai 28, 2012 Må front plata skiftes? 25 får du nok lett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2012 Frontplata er litt bøyd ja men tror den kan fikses. Syns jo ikke bak leppa da men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mai 28, 2012 Share Skrevet Mai 28, 2012 hvilken pris ser du for deg egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smez Skrevet Mai 29, 2012 Share Skrevet Mai 29, 2012 Vi fikk jo 25k for den rosa så du burde få minst 30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Mai 29, 2012 Share Skrevet Mai 29, 2012 Jeg kan by 30... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 29, 2012 Share Skrevet Mai 29, 2012 Så den på gatebil. Bildene lyver litt, bilen er ikke så pen... Riktig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2012 Som jeg har skrivi så er det litt smårust på den ja. Er også en liten bulk på ene framskjermer ved buen. Bildene lyver ikke så mye faktisk. Men alle bilder lyver vell litt uansett, er ikke noe strøken bil heller. Hva jeg ser for meg har jeg ingen anelse om.. Men 30-35? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 29, 2012 Share Skrevet Mai 29, 2012 Ikke for å være stygg, men ser mye bedre ut på bildene var ikke mye pen i lakken. Så grei ut inni men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 29, 2012 Share Skrevet Mai 29, 2012 Ikke for å være stygg, men ser mye bedre ut på bildene var ikke mye pen i lakken.Så grei ut inni men Enig... Men får selvfølgelig solgt bilen, men ikke til blodpris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2012 Ikke for å være stygg, men ser mye bedre ut på bildene var ikke mye pen i lakken.Så grei ut inni men Nå har dere sett den drit møkkete begge to men ja. Den trenger pleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mai 29, 2012 Share Skrevet Mai 29, 2012 Lag en annonse, sikkert Det enkleste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mai 29, 2012 Share Skrevet Mai 29, 2012 Hadde du ordna en ny m-tech front på den og polert den kunne du fått mye mer. Fronten ser jo ikke akkurat bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2012 Jeg vet det. Men har ikke fått tak i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Mai 29, 2012 Share Skrevet Mai 29, 2012 Kjøpte ikke du akkurat den her? Hvorfor selge? :/ Uansett, godt å se at det er femmer det går i! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå