Gå til innhold

Hjelp til kjøp av dempere til E46

Share

Anbefalte innlegg

Hei,

har en 98' 320 E46 med orginale sportsfjærer, har det noe å si på valget av dempere?

Var på PPK og ble bedt om å bytte ytre, nede bærekule VSF. Disse selges vel ikke separatat? Det ender vel med at jeg må kjøpe 2 nye bærearmer i stede?

Takk for alle svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du har rett i det. Det blir til at jeg kjøper to bærearmer inkl. foringer.

De nedre, ytre bærekulene fant jeg ikke på nettet, uansett hvor jeg så hen. Schmiedmann, GS og Koed vil vel helst selge en hel bærearm i stede for én slik foring tenker jeg.

Men, mitt siste spørsmål - trenger jeg å tenke på at jeg har sportsfjærer ved kjøp av nye dempere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte å ikke bruke så mye penger på denne bilen akkurat nå (passer på lommeboka mi).

Ettersom jeg ikke har mye erfaring med bilskruing tenkte jeg å høre med dere om jeg f.eks. kunne kjøpt front-demperne som du ser her:

(De fra Bilstein)

hrt8zknewnuud7tepgf5.jpg

Eller om dere har et annet godt tips?

Grunnen til at jeg spør er fordi jeg vet jeg har sportsfjærer, og disse er vel litt kortere enn vanlige, og vil disse demperne (over) passe da? Er ikke jeg som skal skru på bilen, men skal kjøpe inn delene og sette bort til en kompis av en kompis, og i stede for å mase på han om alt mulig tenkte jeg å høre her først.

Takk for alle svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...