BmwM46 Skrevet Juni 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2012 400kr !! Håpte på mer enn det + frakt da ? Hvis det ikke er noen som byr høyere ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 15, 2012 Share Skrevet Juni 15, 2012 Jada, skal betale frakta Du får holde budrunden litt til da, om du vil ha mere Om du ikke får noe høyere, og godtar mitt bud, så send meg en PM, så tar vi det derfra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Juni 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2012 Jada, skal betale frakta Du får holde budrunden litt til da, om du vil ha mere Om du ikke får noe høyere, og godtar mitt bud, så send meg en PM, så tar vi det derfra Helt greit det sier ifra på PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 Fant vi ut noe mere her eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BrilleBjørn Skrevet Juli 3, 2012 Share Skrevet Juli 3, 2012 500 + frakt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Juli 3, 2012 Share Skrevet Juli 3, 2012 600+ frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2012 Bud notert ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå