Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hvor man får reparert DME i trøndelag? Har en dme som ikke gir signal videre til bensinpumpe. Har kjørt med DME fra en anen bil, da funker alt som det skall, bortsett fra at bilen min E34 520/25 har vertmeget tungstartet, og har gått litt rart på tomgang til tider. Evt noen som har en Bosh 0 261 200 413 liggende som de er villig til å selge til en normal pris?

Skrevet

Snakk med disse her, de kan sikkert hjelpe deg. http://www.rpmmotorsport.net.

De kodet om min DME fra 2L til 2.5L når jeg byttet motor på min bil. Tviler på at det er noen i norge som kan fixe den, men vet ikke 100%. Ta med en ransel med heroin og stikk innom BMW, da får du ny :lol:

Ta deg en prat med rpm motorsport på live chaten de har på siden så får du svar på alt du lurer på ang DME, de har stålkontroll! Konge service og kjapp levering.

Skrevet

Kolla om du kan se något fysiskt fel i DME. Det är ett "effektsteg" som styr ut signalen och det kan gå att se att det är bränt. Då kan du byta ut bara effektsteget och få den att fungera igen.

Ellers är 413 boxen så vanlig att du lätt får tag på en ny. Nästan alla M50B25 Vanos har den boxen.

Mvh//

A.Fekzen

Skrevet

Jeg har sjekket den innvendig, men finner ingen tegn til att noe er brent. Men har sjekket litt priser rundt om kring og funnet brukte til rundt 3000 som er garantert brukbare. Men synes dette er litt dyrt, da jeg ikke regner med att bilen går mer enn ett år til. Hadde også hvert greit med litt mere effekt i motoren :) Det fikser vel du Fekzen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...