marius.hj Skrevet Mai 29, 2012 Skrevet Mai 29, 2012 Må ha en DME BOSCH 0 261 200 413 Da min ikke sender signaler til bensinpumpe/coiler lengre. Ta kontakt på pm/mail, eller send mld til tlf 41163778
AlXz Skrevet Juni 2, 2012 Skrevet Juni 2, 2012 Jeg har hjerne med ewsII (startsperre) Har tilhørende komponenter også, så det er komplett. * Hjerne * EWS II boks * Chip fra nøkkel Sikker på det ikke er startsperra som er problemet hos deg? Kan få fjernet ews om ønskelig.. pm for info
marius.hj Skrevet Juni 2, 2012 Forfatter Skrevet Juni 2, 2012 Jeg har hjerne med ewsII (startsperre)Har tilhørende komponenter også, så det er komplett. * Hjerne * EWS II boks * Chip fra nøkkel Sikker på det ikke er startsperra som er problemet hos deg? Kan få fjernet ews om ønskelig.. pm for info vanskelig for å tro det er startsperra, da jeg fikk startet bilen med en anen DME, som jeg lånte en stund. Vilken pris hadde du tengt da ?
AlXz Skrevet Juni 2, 2012 Skrevet Juni 2, 2012 Disse finnes med og uten startsperre etter årsmod.. Sølv etikett er startsperre, brun er uten.
marius.hj Skrevet Juni 2, 2012 Forfatter Skrevet Juni 2, 2012 Oki, nå husker ikke jeg hvilken det er jeg har, men det kan vel sjekkes i morgen. Men jeg trodde ikke jeg fikk starter eller noe til å gå hvis startsperra kødda jeg.
marius.hj Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Skrevet Juni 3, 2012 Oki, hvilken type nøkkel kommerchipen fra? da jeg har en med fjernstyrt sentrallås.
AlXz Skrevet Juni 3, 2012 Skrevet Juni 3, 2012 Den ews chip'n ligger løst ved siden av knappene dine Så det skal ikke ha noe betydning, bare det er plass til den Her er bilde av chip i nøkkel
marius.hj Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Skrevet Juni 3, 2012 Det må jeg sjekke opp litt nermere, men blir litt vanskelig nå, da jeg er på sjøen på jobb, og kommer ikke hjem før i slutten av juni.
BmwTonje Skrevet Juni 5, 2012 Skrevet Juni 5, 2012 sjekket triggersensor? eller veivaksel sensor som mange kaller det..ofte problemet i dette tilfelle:-) men da går pumpen. men dyser åpner ikke. bensinpumpa skal gå uansett. men den går kunn når starteren ruller. vist ikke du kjører starteren så vil ikke pumpa gi bensin.. et råd fra meg:-)
marius.hj Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Skrevet Juni 5, 2012 Har sjekket Bilen funker med en anen DME men ikke med min egen, men ser ut til at det blir ny ganske snart nå Men takker for tipset Tonje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå