Nexsor Skrevet Mai 29, 2012 Skrevet Mai 29, 2012 Link: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=34822341
kjetilbm Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 Dette er nok replika-felger (kopi), så at ny-pris er over 20.000,- har jeg liten tro på...
///MPower Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 Dette er nok replika-felger (kopi), så at ny-pris er over 20.000,- har jeg liten tro på... hvordan kan du se det på bildene? bare nyskjerrig på kordan en ser at de er kopi evnt.
Nexsor Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Skrevet Juni 7, 2012 Dette er nok replika-felger (kopi), så at ny-pris er over 20.000,- har jeg liten tro på... Nå har ikke eg mest erfaring med M3 og M3 felger. Men han jeg kjøpte de av sa det var M3 felger. Har googlet litt å sett bilder av både kopier og orginaler og de jeg har ser orginal ut så fremt ikke du kan vise et bilde av helt like felger som du vet er kopi. I tillegg så er det stemplet inn i godset bak felgen BMW og muligens et serienr. Litt vanskelig og tyde, men vet sikkert at det står BMW i dem.
Danielk Skrevet Juni 8, 2012 Skrevet Juni 8, 2012 Er det dype hakk? Har du noen fler nærbilder av felgene?
ZhilleN Skrevet Juni 8, 2012 Skrevet Juni 8, 2012 hah, ligner veldig på de hjula jeg hadde, og de ser orginale ut mtp innfelt m merke, og bredden på felgene, anyway, de er solgt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå