Gå til innhold

Nye bilen! e46 328 coupe

Share

Anbefalte innlegg

Heihei, tenkte bare jeg måtte lage en liten tråd om nye bilen.

Det er da en 00 e46 328CI, sort med lyst skinnint. grenrør og fullt effektanlegg/chip og kn filter. har også stabstag foran.

Planer :

svarte nyrer?

svarte dørhåndtak

mtech2 (blir med tiden da jeg er litt fattig etter kjøpet ^^)

nye felger? har lyst på gs goldtrack 19" men får se hva lommeboka sier

vurderer også oransje blinkers, noen som har formeninger om dette? evt link til hvor jeg kan få fatt i?

Noen som vet hvor jeg kan få fatt i svarte dørhåndtak og nyrer? svar mottas med takk:)

er ellers åpen for innspill:)

her er et par dårlige mobilbilder, skal legge ut nye når jeg får tatt noen bedre:)

325jio2aa25a051h04w1.jpg

5z4rred733d2qxbz97br.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med fin bil!

Svarte nyrer kan du kjøpe på bl.a Ebay

Svarte dørhåndtak kan du bestille gjennom forhandler, GSbildeler, Koed osv. Koster 570kr grunna eller 3700 lakkert på Koed, noe dyrere på GS/BMW.

Syns orange blink er litt stilig. Har det selv på nesten lik bil (bilder i tråden)

Ellers vil jeg anbefale M3-speil. Ekte nye originale koster 6000, evt kopi (2400) eller ACS (3000)

M3-spoiler (300kr ferdig lakka på Ebay) Facelift mtech/M3-ratt og LED baklykter er heller ikke feil :wink:

Ellers er det bare fantasien og lommeboka som setter grenser for disse bilene. Finnes så utrolig mye gromt å få kjøpt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får ta meg en runde på ebay og kikke da!

3700 for et par lakkerte dørhåndtak? var da i overkant drøyt hehe..

ja har tenkt en del på m3 speil da de orginale er gaaaanske så kjedelige!

Ja det er nesten for mye snacks å velge mellom hehe, men har lyst på en clean og lav look, bilen er senka med justerbart husker ikke hvor mye akkurat nå men. så jeg kunne godt tenkt meg noen greie kantfelger! synes ikke OZ felga som står på er noe fine. den er også godkjent med senkesett og felger i vognkort:) jeei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...