RogE36R Skrevet Oktober 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2012 Abs/antispinn virker ikke (har tatt diagnose som fortalte at det var føler høyre side foran, men kan ikke garantere) Airbaglys lyser ( skjedde etter jeg tok av rattet på bilen, samtidig gikk fløyten) Låssylinder er slitt så er vanskelig å låse(opp). Har ikke bilde av rust. Er en flekk på alle deler, noen verre enn andre, spes førerdør og forskjermer. Og kanaler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Abs/antispinn virker ikke (har tatt diagnose som fortalte at det var føler høyre side foran, men kan ikke garantere) Airbaglys lyser ( skjedde etter jeg tok av rattet på bilen, samtidig gikk fløyten) Låssylinder er slitt så er vanskelig å låse(opp). Har ikke bilde av rust. Er en flekk på alle deler, noen verre enn andre, spes førerdør og forskjermer. Og kanaler! Ok, hadde vært fint om du kunne tatt noen bilder an den værste rusta. Hvordan er det med dekk og mønster? Hengerfeste? Prutbar ved kjapp handel? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goggentess Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 muligheter for og få kjørt den til vestfold? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 På helt generelt grunnlag er jeg beskymret på hva folk forventer av selger her. Bilen er en original mtech bil til 20.000. Så skal folk prute og prute, ha den levert alle slags steder. Herregud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Oktober 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2012 muligheter for og få kjørt den til vestfold? Nei, desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Oktober 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2012 Abs/antispinn virker ikke (har tatt diagnose som fortalte at det var føler høyre side foran, men kan ikke garantere) Airbaglys lyser ( skjedde etter jeg tok av rattet på bilen, samtidig gikk fløyten) Låssylinder er slitt så er vanskelig å låse(opp). Har ikke bilde av rust. Er en flekk på alle deler, noen verre enn andre, spes førerdør og forskjermer. Og kanaler! Ok, hadde vært fint om du kunne tatt noen bilder an den værste rusta. Hvordan er det med dekk og mønster? Hengerfeste? Prutbar ved kjapp handel? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Har en avtale med en som skal komme fra oslo og hente i morgen.. Fikser bilder til deg om det av en eller annen grunn ikke skjer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Oktober 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2012 På helt generelt grunnlag er jeg beskymret på hva folk forventer av selger her. Bilen er en original mtech bil til 20.000. Så skal folk prute og prute, ha den levert alle slags steder. Herregud Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Ble bilen solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Oktober 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2012 Det vet jeg ikke før i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Det vet jeg ikke før i morgen Gi meg beskjed asap, hvis den ikke blir solgt. Har en bekjent som befinner seg i bergen nå, han kan se på den for meg og om den er i brukbar stand så ordner vi en handel. Du kan nå meg på 40201988 Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Oktober 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2012 Vet det i kveld.. Skal gi deg beskjed! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Oktober 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2012 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå