Gjest Skrevet Mai 30, 2012 Share Skrevet Mai 30, 2012 Noen som har gjort dette? Vurderer å bestille E39 Facelift hella lykter uten xenon. Men bilen min har xenon fra før. Mye stress å "bygge om" til halogen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a100abt Skrevet Mai 30, 2012 Share Skrevet Mai 30, 2012 Ofre xenon for facelift? Dårlig løsning spør du meg, om du kjører når det er mørkt i alle fall. Men alt går, må bare koble om så du får 12v inn på pæra istedet for ballasten til xenon. Mulig det kan gi noen feilmeldinger osv, men alt er løsbart med endringer. mvh Frode Neergård sent fra min HTC med Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Må bare kjøpe overgangskabel, da facelift bruker HB3 i nærlys. Muligens at du må kode lysmodul, så den forstår at det ikke er xenon der lenger (har med pærevarsling å gjøre). I tillegg har du automatisk høyderegulering nå, men det kan du egentlig bare fortsette å bruke event. Men uansett, ville jeg lagt inn de 3 - 4000 de koster for et sett med originale facelift lykter (om du skal ha originale) med xenon. Har bygd om fra halogen til facelift xenon selv, og er kjempe fornøyd med lysa på de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå