Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
400hk i m30 så har du jo fint 800nm...

Noen og 600nm @ 400hk er vel mer realistisk tenkt.. :P

Det "normale" for å passere 800nm i en M30 er 5-600hk ca.

Men det kommer jo mye ann på oppsettet også..

Har fått kjøpt meg Turbo og grenrør nå.

Hva er specs på nye turboen din? :)

Autogym crew bremset 400hk og 800nm+ på en b35 men orginal innmat, org innsug, z55 kam, ms-sprut og e85 på 1,05 bar elns.

het ordinært bygg, men som sagt alt kommer jo an på oppsett og det er veldig mange faktorer som spiller inn på hk/nm, og det er ingen fasit alle motorer "oppfører" seg ikke likt selv med någenlunde likt oppsett å

• Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Skal du selge den turboen du tenkte å bruke først eller?

Den er til salgs ja, muligens en kompis som vil ha den til et tdi prosjekt men kom med bud. Vil helst selge den med grenrør. Har et 745 turbokit også, turbo, wg og manifold til salgs.

Slet litt med å montere ledningsnett idag og hjerne fra orginal 745. Passer ikke helt perfekt med hjernene og flere andre småkoblinger. Noen som har tips? om alle ikke er nødvendig eller hva :P

Skrevet

Her er noen bilder av turbo og grenrør som selges, også den fraktskaden som er på den. turboen er helt ny.

mzmer4k538c5nb5g55bz.jpg

oza83x0gv0u85f22djks.jpg

ipfpkkvcf3wgvtwwlmk3.jpg

68i2mys72lvpn25y8avh.jpg

Også noen bilder fra litt deler.

zls1zj526spf1541en6s.jpg

az21nfvnkf1a68yy393n.jpg

mtxtnpvvwjhrfhb8yre3.jpg

Bilder etter vi pakket bilen og tok turen hjem da jeg og en kompis hentet motoren fordi jeg ikke har lappen selv enda :P

rf7jpmf4cqgfaqnu5ho9.jpg

basoxcpaxy2iqlr79mby.jpg

Skrevet

Her er litt forskjellige bilder, har bland annet bygd eksos, har ikke sveist sammen downpipen enda, det blir gjort når jeg har fått i motor og gir.

Har også en getrag 260 til salgs om noen har en god pris. se bilder.

Dårlige iphone bilder som vanlig da jeg ikke har skikkelig kamera :/

cqzer03117t02y5t4yxu.jpg

pbfsgwc42t4iwb7vwmu5.jpg

8r5126rzzyvsbkcp6wqu.jpg

fm709og80oe2it7y3v2d.jpg

Skrevet

Skrudd på topp idag, men trenger litt hjelp med ledningsnett. Fikk med 745 motorledningsnett, men skjønner ikke helt hvilke kobling som skal hvor på hjenrnen med 2 koblinger. Noen som har tips bilder?

Skrevet

Fikk litt problemer når jeg skulle ta motor i bilen igår, motorfestet på innsugsiden passet ikke. Har rett motorfeste men det tar ani oljefilterhuset fra 745. Nå har jeg såvidt begynnt å sveise nytt feste, men er det noen som har tips til andre måter å gjøre det på?

yptvbk1kx72mvzlzf0ka.jpg

90wdswdd5j1b613easuk.jpg

k7b2hnsqqbmuebj6yg6f.jpguhkk7hc9zf8e5ecngbbm.jpg

Bil bildene av motorfestet og oljefilterhuset så står ikke motorfestet på riktet plass, det skal festes på festene som er rett under oljefilterhuset

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...