bedmund Skrevet Oktober 2, 2012 Skrevet Oktober 2, 2012 400hk i m30 så har du jo fint 800nm... Noen og 600nm @ 400hk er vel mer realistisk tenkt.. Det "normale" for å passere 800nm i en M30 er 5-600hk ca. Men det kommer jo mye ann på oppsettet også.. Har fått kjøpt meg Turbo og grenrør nå. Hva er specs på nye turboen din? Autogym crew bremset 400hk og 800nm+ på en b35 men orginal innmat, org innsug, z55 kam, ms-sprut og e85 på 1,05 bar elns. het ordinært bygg, men som sagt alt kommer jo an på oppsett og det er veldig mange faktorer som spiller inn på hk/nm, og det er ingen fasit alle motorer "oppfører" seg ikke likt selv med någenlunde likt oppsett å
oleherfindal Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2012 Skal du selge den turboen du tenkte å bruke først eller? Den er til salgs ja, muligens en kompis som vil ha den til et tdi prosjekt men kom med bud. Vil helst selge den med grenrør. Har et 745 turbokit også, turbo, wg og manifold til salgs. Slet litt med å montere ledningsnett idag og hjerne fra orginal 745. Passer ikke helt perfekt med hjernene og flere andre småkoblinger. Noen som har tips? om alle ikke er nødvendig eller hva
Haakjin Skrevet Oktober 2, 2012 Skrevet Oktober 2, 2012 Motorviagra grenrør med T3flens det? T3 flens på turbo også? Edit: PM sendt
oleherfindal Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2012 Her er noen bilder av turbo og grenrør som selges, også den fraktskaden som er på den. turboen er helt ny. Også noen bilder fra litt deler. Bilder etter vi pakket bilen og tok turen hjem da jeg og en kompis hentet motoren fordi jeg ikke har lappen selv enda
///MoePower Skrevet Oktober 4, 2012 Skrevet Oktober 4, 2012 Hvilken precision turbo er det? Ser du har kjøpt samme wastegate som jeg har.. ;P
oleherfindal Skrevet Oktober 4, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2012 Mener det er Presision 6266. Ja, hvordan fungerer den wastegaten?
///MoePower Skrevet Oktober 4, 2012 Skrevet Oktober 4, 2012 Har ikke fått prøvd den skikkelig enda, men ser ikke ut som den er så gærn.
oleherfindal Skrevet Oktober 6, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2012 Her er litt forskjellige bilder, har bland annet bygd eksos, har ikke sveist sammen downpipen enda, det blir gjort når jeg har fått i motor og gir. Har også en getrag 260 til salgs om noen har en god pris. se bilder. Dårlige iphone bilder som vanlig da jeg ikke har skikkelig kamera :/
oleherfindal Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2012 Skrudd på topp idag, men trenger litt hjelp med ledningsnett. Fikk med 745 motorledningsnett, men skjønner ikke helt hvilke kobling som skal hvor på hjenrnen med 2 koblinger. Noen som har tips bilder?
oleherfindal Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2012 Fikk litt problemer når jeg skulle ta motor i bilen igår, motorfestet på innsugsiden passet ikke. Har rett motorfeste men det tar ani oljefilterhuset fra 745. Nå har jeg såvidt begynnt å sveise nytt feste, men er det noen som har tips til andre måter å gjøre det på? Bil bildene av motorfestet og oljefilterhuset så står ikke motorfestet på riktet plass, det skal festes på festene som er rett under oljefilterhuset
oleherfindal Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2012 Satt å tenkte litt på hvordan boostkontrolleren skal kobles opp. Så er dette rett?
Haakjin Skrevet Oktober 9, 2012 Skrevet Oktober 9, 2012 motorfeste fra E28 passer for oljefilterhuset hvertfall
bedmund Skrevet Oktober 9, 2012 Skrevet Oktober 9, 2012 hvilken som helst e28 med m30, passer med tanke på oljefilterhuset ja men vet ikke om det passer med tanke på plassering av motorputer i e34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå