joggis Skrevet Oktober 12, 2012 Skrevet Oktober 12, 2012 Jeg har 745 oljefilterhus, men det passer ikke fordi motorfeste står i veien, så blir nøtt til å bruke m30b34 oljfilterhuset. lag et nytt motorfeste da. Som sagt, ikke veldig bra å minske trykke der trykke er minst
oleherfindal Skrevet Oktober 13, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2012 Er ikke så lett å lage nytt da 745 oljefilterhuset er såpass mye iveien. I tilleg kan jeg ikke flytte festet da styresnekken kommeriveien
oleherfindal Skrevet November 14, 2012 Forfatter Skrevet November 14, 2012 vacumet til varmapperat, går det fint å forsatt bare koble rett på selvom det er turbo?
ole-28- Skrevet November 14, 2012 Skrevet November 14, 2012 Ahh, men ordnet det nå Tok bare å brukte orginale filterhuset fra 535'en. Men vil gjerne kjøpe det når du er hjemme, kan du ta kontakt når du er hjemme igjen? Idag har jeg vertfall sveist downpipe, også har jeg punktet til rørene til wg slik jeg vet hvordan de skal gå. Men trenger en proffsveiser til å sveise de da jeg ikke tørr å sveise wg fast i grenrøret selv. I tilleg trenger jeg en til å sveise noe alu til meg, er ikke mye med om noen i bergensområdet har tig og kan sveise si ifra! Et dårlig ihpone bilde av downpipe, den skal jeg få dradd svart eksosbandasje rundt imorgen [ Bilde ] Satser på at det ikke er så alt for lenge til oppstart! Er lite respons her i tråden :/ Jeg monterte 745 filterhus på b35 blokk. det passer, men fikk ikke oljetrykk. mulig det går andre veien, men tviler... trur nok heller ikke at e28 motorfester blir helt suksess:( skal ikke si at dette stemmer 100%...
oleherfindal Skrevet November 15, 2012 Forfatter Skrevet November 15, 2012 Har kommer fram til å lage en adapter til 745 filterhuset slik jeg spacer det ut nok til at det passer og ikke tar borti motorfeste. Noen som har tips om noen i bergensområdet som kan lage adapter mellom filterhus og blokk, selfølgelig mot betaling. Kan ta en liten oppdatering da. Det som gjenstår før bilen er ferdig nå er å få adapter til filterhuset, og koble ene koblingen på ledningsnettet.. Fikk noen felger som jeg monterte. Bilder sier mer enn 100 ord.............. Kommer flere imorgen, orker ikke å laste opp mer nå.....
Naturchips Skrevet November 17, 2012 Skrevet November 17, 2012 Får du det her godkjent? Eller har du akkurat eu godkjent den
Morty999 Skrevet November 18, 2012 Skrevet November 18, 2012 lmm. skal stå FØR turboen, den kommer du til å blåse lokket av.... m106 og b34 har 100% likt oljefilterhus og kopp.. du må bruke roljefilterhus ifra e34 m5 eller 735 med oljekjøler..
oleherfindal Skrevet November 18, 2012 Forfatter Skrevet November 18, 2012 Eu godkjenningen går ut denne månden, så er et lite problem der.. :/ Litt flere bilder.. Gjenstår bare å koble om på ledningsnettet også få laget spacer/adapter til 745 oljefilterhuset. Kom med tips!
oleherfindal Skrevet November 18, 2012 Forfatter Skrevet November 18, 2012 Om noen har et m5 oljefilterhus tilsalgs så ta kontakt!
oleherfindal Skrevet November 22, 2012 Forfatter Skrevet November 22, 2012 Har laget motorfeste, er trangt men det går.. All klaring er god klaring Det eneste som gjengstår til oppstart er koble ledningsnettet, og jeg skjønner ikke koblingsjema så trenger hjelp til å klare og lese de! Her er 745 koblingsjema http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=1836764 , koblingsjema fra 535'en har jeg i en bok. Men noen som kan forklare meg noe om hvordan de koblingsjemaene fungerer?
Morty999 Skrevet November 22, 2012 Skrevet November 22, 2012 Ahh, men ordnet det nå Tok bare å brukte orginale filterhuset fra 535'en. Men vil gjerne kjøpe det når du er hjemme, kan du ta kontakt når du er hjemme igjen? Idag har jeg vertfall sveist downpipe, også har jeg punktet til rørene til wg slik jeg vet hvordan de skal gå. Men trenger en proffsveiser til å sveise de da jeg ikke tørr å sveise wg fast i grenrøret selv. I tilleg trenger jeg en til å sveise noe alu til meg, er ikke mye med om noen i bergensområdet har tig og kan sveise si ifra! Et dårlig ihpone bilde av downpipe, den skal jeg få dradd svart eksosbandasje rundt imorgen [ Bilde ] Satser på at det ikke er så alt for lenge til oppstart! Er lite respons her i tråden :/ Jeg monterte 745 filterhus på b35 blokk. det passer, men fikk ikke oljetrykk. mulig det går andre veien, men tviler... trur nok heller ikke at e28 motorfester blir helt suksess:( skal ikke si at dette stemmer 100%... motsatt vei går. å hive på e34 oljehus går. men e34 blokak har en kanal rett ned i bunnpanna igjen, derfor fikk du ikke oljetrykk
oleherfindal Skrevet November 27, 2012 Forfatter Skrevet November 27, 2012 Koblet litt idag, men får ikke gnist når jeg prøver å starte. Er ikke sikker på hva det kan være
Torre Skrevet Desember 6, 2012 Skrevet Desember 6, 2012 Har du mål på den intercooleren din? måtte det kappes noe får å få den til å passe?
Gravstein Skrevet Desember 6, 2012 Skrevet Desember 6, 2012 KL racing selger DTA sprut for en billig penge nå, sparer deg for mye plukk
oleherfindal Skrevet Desember 31, 2012 Forfatter Skrevet Desember 31, 2012 Måtte kappes litt for å få coolern til å passe ja, men frontplaten er forsatt sterk nok Ja, sett det, men skal kjøpe meg haltech e11v2 nå. Satser på å ha det om 1-2 uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå