Gå til innhold

Verdivurdering AC Schnitzer felger

Turbo_K
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har et sett ekte AC Schnitzer felger liggende. Felgene er av samme type som sitter på bilen på bildet under.

e28_touring_acs.jpg

Felgene er 8,5" foran og 10" bak. Felgene er pulverlakkerte (mutrene også), så de må pusses opp.

Hvor mye kan disse felgene være verdt? Har hørt litt forskjellig, vil det lønne seg for meg å få de pusset opp (polere kanten, bytte mutre og lakkere senter) for så å selge dem, eller er det like greit å selge dem som de er?

NB! Dette er IKKE en salgstråd, når tiden er inne for å selge dem vil jeg legge dem inn under kjøp og salg. Henvendelser om salg vil ikke besvares.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aktuelle felgene på bildet er faktisk mine (ennå), og jeg fikk en verdivurdering på rundt 8k urenovert da de fortsatt var 8,5 breie alle 4. (Akkurat nå er de bygget om til litt breiere). Siden dine er breiere bak i utgangspunktet vil jeg anta at du evt. kan ta litt mere for dem, da de fleste ønsker breiere felg bak. Men mye kommer uansett an på tilstanden, om kantene er fulle av irr/hakk/riper o.l.

Dersom du må koste på både lakk, nye bolter og polering kan det sikkert være like greit å selge dem som de er, så slipper du alt arbeidet med å gjøre jobben også :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

puss de opp og så selg de. bruk en skikkelig lakkerer, nye skruer og poler kanten, få de strøkne så selg de.

kommer helt ann på hva du bestemmer deg for, men hadde det vært mine, hadde jeg pussa de ordentlig opp og beholdt dem selv ;)

driiiiiiitkule felger det!!! tror strøkne acs felger går for mellom 10-15k :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...