Ole525turbo Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Jeg tenkte jeg skulle montere innsugskam på eksos siden på M50 motoren men, Men er litt usikker på innstillinger egentlig, hører så mye forskjellig, så da lurte jeg på eksakt hva jeg må gjøre og tips... Jeg må dreie av i framkant ,(annleggflata til reg.drevet) av innsugskammen 2mm for at den skal passe med registerkjede? Jeg har også fått med meg at når Motoren står i TDC så skal det være 1-2mm ventilløft cyl nr.6? eller er det feil? noen som har noen andre bra erfaringer her, hvilke innstillinger kanskje? Løft? grader på kammen? Takker for alle tips, håper på at mange har gode erfaringer og noen eksakte innstillinger her som fungerer bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole525turbo Skrevet Juni 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2012 Ingen som vet noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petterv Skrevet Juni 1, 2012 Share Skrevet Juni 1, 2012 Jeg målte løftet i ø.d på orginal kammen før jeg demonterte, husker ikke helt hva de var. Men de er sannsynlig att de kan vere 1-2 mm. Jeg måtte ikke dreie av kammen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole525turbo Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2012 Okei, hadde bare sett det på et forum bare, også så jeg at det var forskjell på de to kammene, men hvis det ikke er nødvendig så bryr jeg meg ikke med det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 Hvis du søker på PPF-forumet vil jeg tro det meste du trenger å vite om doble innsugskammer og innstillinger av disse, står der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå