BMWBenny Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2012 Ikke nødmodus, men momentet gir seg ved full gass og mye motstand. Vanskelig og forklare...må prøves. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreaz Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 Ikke nødmodus, men momentet gir seg ved full gass og mye motstand. Vanskelig og forklare...må prøves. Skal sjekke opp det der litt:) Er på jakt etter en pen org look e30 med litt motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodigt Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 Fant du ut om det var av interesse??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2012 Fant du ut om det var av interesse??? tror jeg ser ann litt foreløpig;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedtouch01 Skrevet Juni 20, 2012 Share Skrevet Juni 20, 2012 Bytte mot meget pen sølv 330ci ? csl bakluke, schmiedmann grenrør, eisenmann bakpotte, full m-tech, svart sport skinn, 121500 km ? tlf 99167102 pris ca 180 K Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet Juni 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2012 Feit bil det! Men vil ikke ha dyrere bil;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreaz Skrevet Juni 20, 2012 Share Skrevet Juni 20, 2012 Tatt noen fler tester hva feilen kan være? Sjekket om er innsug Vanos? tror det ligger der selv.. er org rattet som satt i bilen den smale 3 eika m rattet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet Juli 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2012 skal se på feilen til uka, skilt på bilen nå vettu:) Og ferie så da har jeg tid til det;) husker ikke hvordan ratt som satt i bilen...var noe 3 eika greier! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrokkis Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 skal se på feilen til uka, skilt på bilen nå vettu:) Og ferie så da har jeg tid til det;) husker ikke hvordan ratt som satt i bilen...var noe 3 eika greier! tror du burde sjekke om stempelringene er i orden om monentet blir borte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nrjey Skrevet Juli 11, 2012 Share Skrevet Juli 11, 2012 Interessert i å bytte i en 2002 mod 318i (143hk) touring med nye 19", godkjent senket og greit med utstyr? Edit: ser jeg har vært her før, faeeeeen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå