Eriksen93 Skrevet Juni 1, 2012 Share Skrevet Juni 1, 2012 Hvordan er det å bygge en M3 på et 318 chassi. har hørt det er bedre å bygge det på en (320-330). Hva er forskjellen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toby91 Skrevet Juni 1, 2012 Share Skrevet Juni 1, 2012 største forskjellen er vell akselvekter(noe bt ikke kan/vil endre på om du skal bygge om) så kan jo være en fordel å bygge om på en bil som ikke overskrider totalt tillatt akselvek(fremme og bak) er vell mest fremme som teller da det er her motoren er. er også pgr av akselvekter noen registrerer ned bil til 4personer og slikt når de bygger om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eriksen93 Skrevet Juni 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2012 største forskjellen er vell akselvekter(noe bt ikke kan/vil endre på om du skal bygge om)så kan jo være en fordel å bygge om på en bil som ikke overskrider totalt tillatt akselvek(fremme og bak) er vell mest fremme som teller da det er her motoren er. er også pgr av akselvekter noen registrerer ned bil til 4personer og slikt når de bygger om. for har sett biler (318) som har blitt bygget om til m3, så er jo mulig! men man må passe på at akselvekten ikke overskrides? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakimh Skrevet Juni 1, 2012 Share Skrevet Juni 1, 2012 tror ikke bt tar vekk sitteplasser i bilen lenger vis vekta er forstor. så jeg tror dette kan være veldig vanskelig. kjøp heller en bil med 6er fra før av sånt at det blir litt lettere å få den samme vekta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå