Laksen Skrevet Juni 1, 2012 Skrevet Juni 1, 2012 Hei, sitter igjen med noen felger etter at e34`n gikk på dynga. Felgene er tøffe, men lite fine på nært hold. er 2 gode dekk, 1 helt nytt, men har skrapt inni en bøyd skjerm ( se bilder) er noen millimeter dyp skrap, men ikke så langt ned som sporene i dekket. hadde ikke nølt med å bruke det. og 1 dekk som burde byttes snart, men holder litt til. Er ymse kantkjøring på alle felgene, og flust av steinsprut riper. Senterringer følger med. Perfekte til en e34 eller e28 bruksbil som ikke skal være helt strøken eller litt pussing og lakke hvite, så er de fine som få Dekka er 225 breie. på innpress står det bare 1/5 (Kansje tommer eller noe, vet ikke jeg.) Boltsirkel er 5x120 Holder til i Grimstad, tlf er 90260170 Kan byttes i vag felger med 5x112 boltsirkel uten alt for mye mellomlegg fra min side Er voldsomt skittene på bildene, så en spylejobb følger med på kjøpet
Tzunami Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 1500,- for 4 felger? hvordan er tilstanden på de? runde og fine? kantkjørte?
Laksen Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Skrevet Juni 7, 2012 Runde og fine er de ja, kantkjørte og fulle av steinsprut er de å se bilder
Tzunami Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 Passer de på E39 da? Dvs. er senterhub på 72,4 eller 74,1?
Laksen Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Skrevet Juni 7, 2012 jeg brukte senterringer på e34 så regner med de går på e39, kan måle i morra om de er store nok. men nå blir felga holdt av til søndag, så sier i fra om de ikke blir solgt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå