Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal fikse noe greier på BMW'en, Noen som vet om noen steder de selger lakk på boks til sprøyte? I Molde området, fargekoden er MALEDIVENBLAU METALLIC (290) kan med nød kjøpe sprayboks, men vil helst ha sprøytelakk :)

Takker for svar!!

• 4 weeks later...
Skrevet

Øverland sin blanda maling stemte ikke overens med lakken på bilen! forrige eier hadde vært innom en liknende butikk med akkurat samme resultat som meg! det ligner, men er mye mer lilla enn org fargen!

Noen med "spesiell" bmw farge som har opplevd det samme?

Skrevet

Kan vel være at det er blandet feil nyanse? Det kan jo skje at det blir fargeforskjell hos et lakkeringsverksted også, og ikke lakken er helt riktig blandet. Jeg har bestilt lakk fra Øverland i Molde, dog på sprayboks.. Den første jeg fikk var ikke helt lik lakken på bilen, men den andre var helt lik.

Skrevet
Kan vel være at det er blandet feil nyanse? Det kan jo skje at det blir fargeforskjell hos et lakkeringsverksted også, og ikke lakken er helt riktig blandet. Jeg har bestilt lakk fra Øverland i Molde, dog på sprayboks.. Den første jeg fikk var ikke helt lik lakken på bilen, men den andre var helt lik.

Stod 290/5 maldivenblau i motorrommet i bilen! betyr det noe da sikkert;)?? :shock:

Skrevet

hmm... øverland kunne ikke blande noen annen til meg... så da blir det vel å bestille med bavaria å håpe det ikke går så lang tid å få det! :P hvis ikke noen vet om noen andre i molde som kan fikse noe slikt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...