Mariuse34 Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 På jakt etter en litt slitesterk bukse som tåler litt røff behandling, olje etc, ute som i garasje. Er blåkläder noe å vurdere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffos90 Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 blåklader er faktisk en kopi! Orginalen heter faktisk bjørnklader der er absolutt å annbefale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2012 Pris? Hvor får jeg eventuelt tak i det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Tess har bra arbeidsklær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 http://www.jula.no/ Har Blåkleder. Veldig solid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Kjøpte arbeidsbukse på Jula, var billig og bra. Ikke kjøp på biltema, for noe søppel!! Sleit ut minst ei bukse i året. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffos90 Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 www.univern.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Kjøp kjeledress eller bukse som er beregnet til sveising, litt tykt bomullstoff er tingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Blåklader/snickers, ingen over ingen vedsiden av, Univern er ett billigere alternativ, men synes ikke de leverer kvalitet som varer overtid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffos90 Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 univern har blåkleder og bjørnkleder og mangen gode merker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 Kjøp for all del kjeledress/jakk med knapper og ikke glidelås hvis du skal sveise. Alle glidelåsene jeg har hatt på arbeidsklærne er blitt ødelagt av sveisesprut.. Mulighet for å kneppe inn ermene slik at de sitter litt stramt over håndleddet er en fordel. Ellers anbefaler jeg å kjøpe noe som er sertifisert som brannsikkert. Det koster litt ekstra, men er definitivt verdt pengene dersom det skulle være noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 hmm..de gangene jeg skrur så har jeg på meg vanlige klær... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 Snickers uten tvil, de greiene man får kjøpt på jula/ Biltema blir det hull i hvis du får vinkelsliper sprut på deg.. Helt ræva! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 Bruker blåkläder kjøpt på jula. Er vel en snekkerbukse egentlig, men funker til mekking. Kneputer er et must.. Har også en original BMW mekanikerkjeledress, men den mekker jeg ikke i.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OrjanBmw Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 Skrur naken jeg... Kommer letter inn i kriker og kroker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå