stabben Skrevet September 7, 2012 Forfatter Skrevet September 7, 2012 så kommer noen av dagens bilder (heng med, det kommer flere strax! ) blir nett som ein japse eg med kameraet når eg går igang med denne bilen. forbanna vanskelig å få den skikkelig frem på bilder syns eg (blir finere i virkeligheten) fikk lakka dørhåndtakene tilslutt også obs! bilen er ikkje vasket på bildene der og ser egentlig ennå litt finere ut er senka foran på bildene der, men ennå ikkje bak. (rett rundt hjørnet) når det gjelder de kromlistene rundt vinduene så er eg fortsatt i stuss på om det ville ha vært finest å beholde slik dem er eller fått på sorte. utenom dette så føle eg att eg mangle lyktelistene foran. har kjøpt inn røykfargede blinkers foran, men lure på om eg ikkje må ha lyktene i samme stil også. (der igjen så slite eg med å bestemme meg for om eg skal ha de sorte angeleysene eller de sorte "de" lyktene uten angeleyes) men grunnen til att eg vil ha lyktelistene er for å få "kappet" angeleyes ringene for å få ein meire "bad look" på lysene. slite litt med å få tak i lyktelistene uten hull for lyktene så etterhvert må eg vel enten bygge de selv eller bygge om de med hull i. ellers nå på bilen så har eg igjen litt arbeid med lister og d greiene der og litt arbeid innvendig på konverteringa mi til nedfellbar seterygg ( lage hattehylle og pynte rundt + isolere bagasjerom p.g.a. støy)
stabben Skrevet September 7, 2012 Forfatter Skrevet September 7, 2012 siste bildene i rekken. fått på den eine bakpotta (klør meg fortsatt i hodet på løsningen av den siste) VIKTIG! etter bilen ble skrudd isammen så har eg skifta til manuell da automaten ikkje ville samarbeide alt ble topp utenom utvekslingen.... eg har 2stk sperrediffer liggende av tds automat typen (2,65 i utveksling meine eg?) eg er veldig interesert i ny diff med rundt 3, ett eller anna opptil rundt 4 i utveksling. bilen ble svært langbeint på girene nå og eg nekter å tape sperren for å gå over til åpen diff. noen som trenger diffene eg har eller noen som har diff til meg?? vil også ha tak i ny kasse til bilen min ( greit å ha i reserve) trenger egentlig bare ny converter til den gamle kassa mi, men kom med forslag om du har noe isordu801m4mst.jpg
stabben Skrevet September 7, 2012 Forfatter Skrevet September 7, 2012 2bilder forsvant vist der og komme nå... MEN, sperrediff anyone??? kom igjen! MÅ HA!!!!
stabben Skrevet September 7, 2012 Forfatter Skrevet September 7, 2012 ein tanke.... lurer på å selle bilen. (vist eg får inn ett jævlig bra bud på den) kommer til å bli solgt i mest mulig fullført tilstand. (alt godkjent og stemplet fra bt, ny sperrdiff, valgfritt om du vil ha automat eller manuell, venter du til november kan eg levere bilen med ny eu frem til februar 2015, o.s.v.) da får du deg ein bil du slipper å begynne å skru på med ein gang som er i svært god stand. føller med ein del oppmerksomhet når du ruller rundt i denne, bare å vaske og stelle med den liksom.
EirikMoi Skrevet September 10, 2012 Skrevet September 10, 2012 Hvordan er de sperrene du har liggende? Ble sinsykt bra bil! Meget imponert av resultatet, med tanke på utgangspunkt!
///MoePower Skrevet September 10, 2012 Skrevet September 10, 2012 Nå er riktignok ikke jeg interessert i å kjøpe bilen.. Men hva ser du på som et "jævlig bra bud" egentlig?
stabben Skrevet September 11, 2012 Forfatter Skrevet September 11, 2012 Hvordan er de sperrene du har liggende? Ble sinsykt bra bil! Meget imponert av resultatet, med tanke på utgangspunkt! bilen ser ikkje så gale ut den takker sperrene har virka bra såvidt eg veit. eine står på bilen min fortsatt (virka mye bedre når eg hadde automatkassen i) den andre har eg liggende løst (kommer også fra ein 525tds) sperre nr.2 skal også virke bra ifølge forrige eier og såvidt når eg så bilen i drift så kunne det virke sånn.
stabben Skrevet September 11, 2012 Forfatter Skrevet September 11, 2012 Nå er riktignok ikke jeg interessert i å kjøpe bilen..Men hva ser du på som et "jævlig bra bud" egentlig? vist bilen skal selles så må eg klart ha igjen for arbeidet og for ein bil uten ein eineste prikk og etter mi erfaring og mye biler eg har sett på av denne sort så er det vanskelig å finne, men har du ikkje interessen så er det heller ingenting du trenger å vite. vist den blir solgt så er det til ein seriøs kjøper som står der og ser på bilen.
Gjest Skrevet September 11, 2012 Skrevet September 11, 2012 hva selger du bilen for, hvis vi sier, minus frontfanger, sideskjørt,bakfanger,felger. er kansje int i selve bilen og skinnsetene.
stabben Skrevet September 11, 2012 Forfatter Skrevet September 11, 2012 hva selger du bilen for, hvis vi sier, minus frontfanger, sideskjørt,bakfanger,felger. er kansje int i selve bilen og skinnsetene. er du ikkje interesert i heilheten i bilen så får du heller ikkje kjøpe den
Gjest Skrevet September 11, 2012 Skrevet September 11, 2012 eh okey. kor mye skal du ha for hele ruklet da?
Vladhetland Skrevet September 11, 2012 Skrevet September 11, 2012 Enda en ødelagt e34, den styling er overkill !!
stabben Skrevet September 11, 2012 Forfatter Skrevet September 11, 2012 Enda en ødelagt e34, den styling er overkill !! enda ein imponerende kar som greie å bruke tida si på ting han ikkje like seie litt om deg.
stabben Skrevet September 11, 2012 Forfatter Skrevet September 11, 2012 eh okey. kor mye skal du ha for hele ruklet da? for d første av alt så mislike eg deg ifra begynnelsen av så du hadde aldri fått kjøpt noe bil fra meg. klare du ikkje å bygge en slik du vil ha selv heller? :S
Dirty Skrevet September 11, 2012 Skrevet September 11, 2012 karosseri kan du i allefall er ikke helt fan av plasten du har satt på, men alle kan ikke være like. du har ikke vurdert litt svarte detaljer? tror det kunne brekket av litt og hevet inntrykket av bilen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå