Alexx942 Skrevet September 11, 2012 Skrevet September 11, 2012 Strøkent! Bra gjort å bygge noke som ikkje alle andre gjere, greit å skille seg litt ut av å til!
stabben Skrevet September 11, 2012 Forfatter Skrevet September 11, 2012 karosseri kan du i allefall er ikke helt fan av plasten du har satt på, men alle kan ikke være like. du har ikke vurdert litt svarte detaljer? tror det kunne brekket av litt og hevet inntrykket av bilen hei du! langt ifra noen proff her, men gjør det beste utav det som nevnt tidligere så har eg vurdert å skifte ut listene rundt vinduene med sorte og muligens gå over til mørke lykter i front. ein detalj eg har glemt er gitteret i sideskjørta som egentlig va svart, men ble plutselig hvitt grunna litt manglende maskering ellers så skal noe gitter på plass i hekken også ein dag med bedre tid. men videre utover dette så vil eg ha bilen hvit som den er. prøvde underveis med sorte lister på døre, og vingen/leppa på bagasjelokket, men... det va ikkje sånn eg ville ha det så da ble det slik som dette. for å si det mildt så var eg overhodet ingen fan av kordan denne bilen så ut original (beklager alle originalfolk, men meine eg nevnte noe sånt tidligere i tråden også?) for meg så var denne bilen i original tilstand heilt grusom. eg ville gi den ett kraftig løft og nyere preg. og med tiden så har eg blitt glad i mest mulig glattet og "clean" look så sånn ble den som du sier: alle kan ikkje være like
stabben Skrevet September 11, 2012 Forfatter Skrevet September 11, 2012 Strøkent! Bra gjort å bygge noke som ikkje alle andre gjere, greit å skille seg litt ut av å til! takker for den du det va heile meininga det! fortsatt på jakt etter 260kasse? eg bytter min i ei brukbar automatkasse med converter (som også må være brukbar til min 525tds.) men du har vel ikkje noe sånt på lur sikkert?
Gjest Skrevet September 12, 2012 Skrevet September 12, 2012 eh okey. kor mye skal du ha for hele ruklet da? for d første av alt så mislike eg deg ifra begynnelsen av så du hadde aldri fått kjøpt noe bil fra meg. klare du ikkje å bygge en slik du vil ha selv heller? :S haha. nei tror eg har bygd mye finere biler selv du =), men du har ødelagt en fin e34, med lyktene, stylinga, og ikke minst potten. du fortjener ikke å sitte bak et ratt på en e34. men dette er vel typisk OSiNGER tenker eg. håper du smeller styggeskapen din=)
stabben Skrevet September 12, 2012 Forfatter Skrevet September 12, 2012 eh okey. kor mye skal du ha for hele ruklet da? for d første av alt så mislike eg deg ifra begynnelsen av så du hadde aldri fått kjøpt noe bil fra meg. klare du ikkje å bygge en slik du vil ha selv heller? :S haha. nei tror eg har bygd mye finere biler selv du =), men du har ødelagt en fin e34, med lyktene, stylinga, og ikke minst potten. du fortjener ikke å sitte bak et ratt på en e34. men dette er vel typisk OSiNGER tenker eg. håper du smeller styggeskapen din=) du skal vite att hele 3stk ORIGINALE e34 er slaktet p.g.a. denne bilen. :) men vist du ikkje likte den... korfor i helvete begynne å mase om å kjøpe den da? du har jo ikkje lest tråden engang. er jo ikkje fra os tok ein tlf til ein kompis på morro ute på sotra som kjenne deg. du er jo ikkje akkurat noe gluping selv. men ha en fin dag videre da det skal ihvertfall eg
Gjest Skrevet September 12, 2012 Skrevet September 12, 2012 eh, for det første så har jeg nettopp flyttet til sotra. for det andre så er jeg glupere en å slakte 3 e34er for så å bygge om til 1 pakkistralle, og for det 3 så ville jeg gi inn et helt greit bud på bilen. for den så ok ut i lakken. men du vil bare selge den til noen som vil ha den pakkislooken? nei fyr løs. ble bare litt irritert av hele deg på slutten, men lykke te med salget.
NBCustom Skrevet September 12, 2012 Skrevet September 12, 2012 Mulig jeg er drittsekk nå, men linjene på bilen er totalt ødelagt. Bedre å holde en E34 original etter min oppfatning. Men du skal ha skryt for å ha lagt ned så mye tid i bilen, selv om jeg virkelig ikke forstår meg på hvordan det er mulig å like slik bodykit-styling.
stabben Skrevet September 12, 2012 Forfatter Skrevet September 12, 2012 eh, for det første så har jeg nettopp flyttet til sotra. for det andre så er jeg glupere en å slakte 3 e34er for så å bygge om til 1 pakkistralle, og for det 3 så ville jeg gi inn et helt greit bud på bilen. for den så ok ut i lakken. men du vil bare selge den til noen som vil ha den pakkislooken? nei fyr løs. ble bare litt irritert av hele deg på slutten, men lykke te med salget. du sier du bygger feitere biler selv, men du vil kjøpe min? du sier "pakkistralle" og "pakkislook"... brems no gutt. fins nok ett par pakistanere der ute som ville ha slått deg flat for den. å terge på deg osingene er heller ikkje spesielt smart. men bare stå på du. eg begynner å ane ett mønster her etterhvert. men greit bogen. eg skjønner att du hate bilen min, men eg har ikkje sett noen av resultatene dine som du skryte av. så eg utfordre deg til å begynne med ein bil som så ut som denne i utgangspunktet og bygge det du meine er feitere. no har eg hatt ett ca 4mnd med byggetid på denne etter jobb og på hobbybasis så du som er lakkerer i tillegg og så forbanna dyktig burde jo klare dette på få uker. så kan vi heller legge ut felles vs. på bilene og la brukerne av bimmers bestemme ka som ble brukbart, men selv da vil eg fortsatt synes du er en mindre smart gutt. frem til du kan vise frem noe sånt så kan du holde godt kjeft. takk til deg.
stabben Skrevet September 12, 2012 Forfatter Skrevet September 12, 2012 Mulig jeg er drittsekk nå, men linjene på bilen er totalt ødelagt. Bedre å holde en E34 original etter min oppfatning.Men du skal ha skryt for å ha lagt ned så mye tid i bilen, selv om jeg virkelig ikke forstår meg på hvordan det er mulig å like slik bodykit-styling. å være kritisk er vel ikkje å være ein drittsekk. har ein anna ein eg krangle med som tar seg fint av å være det. som nevnt tidligere i tråden og som overskrifta i tråden viser så er dette ett "styling/ombyggingsprosjekt" da sier resten seg selv. -bilen kommer til å bli ombygd - den kommer ikkje til å være original skjønner att alle ikkje like dette, men dette er min smak og min bil men utifra noen bud eg har fått etterhvert så virke det som om eg greie å få igjen meire for denne enn originale som står til salgs. (fortsatt ikkje vondt meint mot de som like originalt) men sånn er det! hver sin smak og alle kan ikkje være like for gud kor kjedelig det hadde vært vist alle her i verden hadde prikk lik e34.
Toby91 Skrevet September 12, 2012 Skrevet September 12, 2012 kan ikke si jeg er helt fan av stylingen på bilen, men du skal ha skryt for arbeidet og stå på viljen det å slenge dritt om bilene til folk her på forumet synes jeg folk skal holde seg for gode til... er veldig unødvendig igrunn... selv om man kanskje ikke liker utseendet så kan man ihvertfall holde drittslenging og slikt for seg selv. det eneste som teller er hva eieren synes om bilen og kun det.. så kan eventuelle drittslengere holde snakket for seg selv:) du skal ihvertfall ha creds for måten å behandle personer som sier dritt på stå på videre:) eneste som teller er at bilen er bra i dine øyner:) lykke til:)
Gjest Skrevet September 12, 2012 Skrevet September 12, 2012 jeg vet ikke hvor bra han takler *drittslening* når han liksom har kontaktet noen som skjenner meg. skriver i en 2mnders gammel post med noen fjærer jeg skulle selge at folk vet hvordan jeg har behandlet det. og attpåtil hinter til trussler med os folk, og kaller meg for mindre smart. jeg ville gi inn et bud på selve bilen, for jeg ville bruke den som vinterbil, men ville ikke ha stylingen, og da fikk jeg heller ikke kjøpe den. legger meg igrunn flat på at jeg ble litt irritert. men siste ord fra meg. fin bil men liker ikke stylingen. lykke til med salget=)
stabben Skrevet September 12, 2012 Forfatter Skrevet September 12, 2012 jeg vet ikke hvor bra han takler *drittslening* når han liksom har kontaktet noen som skjenner meg. skriver i en 2mnders gammel post med noen fjærer jeg skulle selge at folk vet hvordan jeg har behandlet det. og attpåtil hinter til trussler med os folk, og kaller meg for mindre smart. jeg ville gi inn et bud på selve bilen, for jeg ville bruke den som vinterbil, men ville ikke ha stylingen, og da fikk jeg heller ikke kjøpe den. legger meg igrunn flat på at jeg ble litt irritert. men siste ord fra meg. fin bil men liker ikke stylingen. lykke til med salget=) feiger ut på utfordringen? =)
stabben Skrevet September 12, 2012 Forfatter Skrevet September 12, 2012 kan ikke si jeg er helt fan av stylingen på bilen, men du skal ha skryt for arbeidet og stå på viljen det å slenge dritt om bilene til folk her på forumet synes jeg folk skal holde seg for gode til... er veldig unødvendig igrunn... selv om man kanskje ikke liker utseendet så kan man ihvertfall holde drittslenging og slikt for seg selv. det eneste som teller er hva eieren synes om bilen og kun det.. så kan eventuelle drittslengere holde snakket for seg selv:) du skal ihvertfall ha creds for måten å behandle personer som sier dritt på stå på videre:) eneste som teller er at bilen er bra i dine øyner:) lykke til:) denne trengte eg =) takk for den du du vet ka dem sier: du skal gjøre mot andre som andre gjør mot deg
morgan93 Skrevet September 12, 2012 Skrevet September 12, 2012 Hallo, du har fått en del dritt pga stylingen din men ja din smak din bil, syns du har hatt en alvorlig stå på vilje å ikke bry deg om det andre sier folk har forskjellig smak heldigvis, bra du gjør det du liker sjøl syns du har vært flonk jeg med tanke på åssen den såg ut før å lykke til med salge:)
stabben Skrevet September 13, 2012 Forfatter Skrevet September 13, 2012 Hallo, du har fått en del dritt pga stylingen din men ja din smak din bil, syns du har hatt en alvorlig stå på vilje å ikke bry deg om det andre sier folk har forskjellig smak heldigvis, bra du gjør det du liker sjøl syns du har vært flonk jeg med tanke på åssen den såg ut før å lykke til med salge:) takker for den morgan93 er fryktelig kjedelig når folk begynne sånn. personlig vist eg lese ei overskrift som ikkje interesere meg så gidde eg ikkje å gå innpå den. enda mindre voksent å sette seg ned å bruke tid på å slenge drit om det også. da begynne man å lure etterhvert hvor lite vetig folk har å bruke fritiden sin på egentlig. -når det gjelde salg så har eg ikkje fått inn ett bud eg brenne for ennå så videre tanke nå etter att bilen er fullført utvendig og godkjent alt så langt er å kanskje bygge motor i den. har prøvd å aventere litt etter en rimelig utenlands m5 eller skadebil eller noe sånt for ombygging, men lite respons så langt. begynne eg å kjede meg for mye nå etter ascona prosjektet mitt er lakka så er det mulig att meg og en kompis vil til tyskland eller noe sånt og ta hjem en e34 og en e39 begge m5, men det får tiden vise må ha noe å dulle med i vinter også! er en av dem som ikkje takle å sitte i ro så her skjer det alltid mye. har en 36fots "el diablo" sportsbåt også som er under bygging!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå