cab318 Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Som topic sier , vis dere har en god oppskrift på hvordan dere vasker , polerer og vokser bilene deres så spytt ut Takk for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Spurte om det samme før idag Fikk dette til svar : viewtopic.php?f=6&t=171031&hilit=tips+polering+vask viewtopic.php?f=1&t=19074&hilit=tips+polering+vask http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f ... t=bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cesandberg Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 http://www.detailersclub.no/_/guider/bilpleie-for-dummies-2-r14 Samt ta en tur og les på forumet, masse fin info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2012 Se der ja masse fin lesing , kommer godt med Tusen takk for god respons Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Forsiktig med detailersclub.no, du kan ende opp med å kjøpe mye greier... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Forsiktig med detailersclub.no, du kan ende opp med å kjøpe mye greier... +1 Spesielt når man har både BilXra og Torshov innen gangavstand fra heimen. Selv om de gjerne ikke har de aller beste produktene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2012 Hahhaa jeg merka det når jeg leste gjennom der , de bruker jo mere produkter enn det man har råd til men så blir det fint å da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 Har så smått fått blod på tann selv. Du finner noe gode pakketilbud på sider som bilnerden.no og blankbil.no. Vurderer selv å kjøpe et startkit med grit guard bøtte og div. produkter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 Har så smått fått blod på tann selv. Du finner noe gode pakketilbud på sider som bilnerden.no og blankbil.no. Vurderer selv å kjøpe et startkit med grit guard bøtte og div. produkter. Heheh ja er lett det , spesielt etter å ha sett på 50/50 bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Forsiktig med detailersclub.no, du kan ende opp med å kjøpe mye greier... +1 Spesielt når man har både BilXra og Torshov innen gangavstand fra heimen. Selv om de gjerne ikke har de aller beste produktene. Eller enda verre for oss stakkarene som kan gå ned på Swissvax/Exint... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Har vel svidd av godt over 15 lapper på et år etter jeg ble kjent med den siden der ;p Farlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 derfor holder jeg meg unna sånne sider! såpe og vann! Det er billig det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 derfor holder jeg meg unna sånne sider! såpe og vann! Det er billig det! hahaha jaa men blir jo fint da , vis man vet hva man gjør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 Har vel svidd av godt over 15 lapper på et år etter jeg ble kjent med den siden der ;p Farlig! nei da skal jeg ikke blande meg borti sånt as så vidt råd til å fylle bensin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cesandberg Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 http://www.detailersclub.no/forum/topic/861-hvor-mange-lapper-har-dere-lagt-igjen-paa-bilpleie/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå