Bjarte87 Skrevet September 30, 2012 Skrevet September 30, 2012 Hei! Kor masse tenkte du deg for komplett varmeapparat/varmeregister m bryterpanel osv? Trenger til min banebil. Mvh Bjarte Åberge:-)
stigalex Skrevet Oktober 2, 2012 Skrevet Oktober 2, 2012 merke på min er behr, håper du har samme? trenger det fort
kje Skrevet November 4, 2012 Forfatter Skrevet November 4, 2012 har du komplett forstilling å selg ? Hva legger du i "komplett forstilling"?
kje Skrevet November 4, 2012 Forfatter Skrevet November 4, 2012 forstillinga me fjærbein og brems Tror jeg har fjærbeinene, men det må jeg nesten sjekke på lageret. Bremseskiver og calippere har jeg iallfall
perm51d25 Skrevet Desember 31, 2012 Skrevet Desember 31, 2012 Har du elvindu foran på bilen orginalt er det lagt opp ledninger bak og... har du ikke elviduer foran så er det lagt opp ledninger til elvindu foran....
kje Skrevet Januar 1, 2013 Forfatter Skrevet Januar 1, 2013 Har du elvindu foran på bilen orginalt er det lagt opp ledninger bak og... har du ikke elviduer foran så er det lagt opp ledninger til elvindu foran.... What?
Hangmanibal Skrevet Januar 16, 2013 Skrevet Januar 16, 2013 Trenger denne delen i takluken kjapt! finner den ingen steder hos grosister.... Eller selger du bare komplett?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå