Gå til innhold

1987/88 520/535i selges 29.000,- siste pris!

Share

Anbefalte innlegg

Heisann! selger nå min bmw 520 som er totalt bygd om til 535 pga kjøp av nyere bil. er med tungt hjerte jeg selger denne med enormt tap da jeg rett og slett er lei av å koste på den!

den starter ikke nå, pga ikke gnist, og bensin pumpe går ikke. regner 99% sikkert med at dette er hjernen, da jeg har hatt dårlig jording på sikrings boksen. ( har lagt opp ny jording, og ny + ledning så dette er ordnet! )

har også kjøpt en hjerne av en her på forumet, overført penger osv. men ikke fått no hjerne av han. kult med sånne svindlere!

så nå har jeg rett og slett fått nok! håper at det er noen andre som ser potensiale i denne og har lyst til å få den helt 100%!

kjente feil er at gir overføringen er håpløs! har kjøpt en 260 kasse som følger med!

girkasse uler bittelitt , derfor jeg kjøpte en "ny".

"støttelager" på mellomaksel mangler, så mellomaksel vandrer når man tar igang på 1.gir. går fint an å kjøre med, men anbefaller på det sterkeste å få tak i nytt lager!.

ellers er det litt plukk her og der som det er på en gammel bil.

har akkurat betalt årsavgiften, og bilen er eu godkjent i 2 mnd til.

bilen er ikke godkjent ombygd, MEN alt på bilen er 535, så ser ikke at det skal være noe problem evt.

i følge forrige eier er det nye foringer i bakstilling, men dette er ikke noe jeg tør gå god for.

har hatt bilen siden 26.februar, og har vel fått kjørt den 10 dager til sammen selv. ( kjøpte bilen med 2.8 som hadde rådebank fant jeg ut!)

ellers har bilen m stoler foran, m ratt og m kule, m fangere, bilen er relativt lav. bra piggfrie vinterdekk ( continental fra 2010 )

takluke, el vindu x2. km stand på bilen er ifølge speedo 172.000. motor har gått ca 30.000 mindre en det som står der!

er kun interessert i salg da jeg skal melde meg inn i norges største trossamfunn og kjøpe meg Vag!

"Norges største trossamfunn: de som har kjøpt VAG og tror de har fått en bra bil!"

PS: selges på 15" BBS!

IMG_7076.jpg

IMG_7043.jpg

IMG_0729.jpg

IMG_7075.jpg

IMG_7070.jpg

IMG_7067.jpg

IMG_0719.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Standard e28 tror jeg. Litt oppå platene i motorrom bak tårn og foran torpedovegg. Bittelitt i tårn bak, litt i en kanal og litt i bunn av dører å buer. Relativt greit prosjekt for en som gidder:) jeg for min del har ikke motivasjon i det hele tatt lenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Standard e28 tror jeg. Litt oppå platene i motorrom bak tårn og foran torpedovegg. Bittelitt i tårn bak, litt i en kanal og litt i bunn av dører å buer. Relativt greit prosjekt for en som gidder:) jeg for min del har ikke motivasjon i det hele tatt lenger

okey, men bilen er ikke kjørbar nå ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...