Gå til innhold

Kjexx`s 728iA Marrakech Brown. Nye bilder! Endelig polert!


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 325
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er 35 profil på de.. Syns de ikke de fyller hjulbuen noe særlig godt. hehe. Frister å senke litt å sette på 20". Men er det noe senkefjører som går overens med orginale dempere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turner motorsport. Har foreløpig bare byttet fremme, da jeg har SLS og som sådan egentlig bare kan justere høyden bak slik jeg vil ha den. Må vel montere bak og etterhvert, for å få det godkjent. Er visstnok mye mere jobb, da man må ut med halve interiøret, men tviler på at det vil være spesielt problematisk.

Eneste problemet fremme er at fjæra ikke er sylindrisk, men kuleformet, så det er litt styr å få på klemmene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vasket motorrommet i dag, satt i helt ny radiator og plukket av alle utvendige lister. Bare få tatt av fangerne nå. Så er det snart klar for lakering. :) Ødela hele radiator dekselet i vill frustrasjon så har bestilt nytt. hehe.. Derfor ekspansjonstanken sitter i en strikk.. Noen som vet om det er flotør i den tanken? Fant en knekt plastikk bit i den tanken..

Etter radiator bytte satt jeg alt sammen igjen, men alarmen på "check coolingwater" er der uansett om det er riktig nivå i tanken... ?? Noen som vet? Fikk også plutselig alarm på "check tail lights" men det er lys der.. :roll:

Vasket også felgene. :)

fjfc8efud2loy5973198.jpg

fmcq5l5u1hyy6ia5lkx9.jpg

rpe3j2ykc7tygyk34di1.jpg

b00b0e36-5a8b-a4e7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...