Kjexx Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2012 I dag har jeg pusset ned tank nr 2! Denne er noe bedre men må glassfiberlegges, den første kastet jeg...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2012 Forandring i planene, lakkering til uka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2012 Oooooooo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 sølv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2012 Nei. Late night cruising.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Er det for lite gummi på hjula, eller ser det bare slik ut? Kjempefin bil forøvrig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2012 Det er 35 profil på de.. Syns de ikke de fyller hjulbuen noe særlig godt. hehe. Frister å senke litt å sette på 20". Men er det noe senkefjører som går overens med orginale dempere da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 35 på 19"? blir vel litt mindre enn originalt ja. Jeg har H&R sitt 50/10 på min. Originale dempere. 20" ser unektelig bra ut, men jeg tror nok man mister litt komfort/får litt dekkstøy av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2012 50 forran og 10 bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2012 Kjøpte du det hen da? Stress å bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Turner motorsport. Har foreløpig bare byttet fremme, da jeg har SLS og som sådan egentlig bare kan justere høyden bak slik jeg vil ha den. Må vel montere bak og etterhvert, for å få det godkjent. Er visstnok mye mere jobb, da man må ut med halve interiøret, men tviler på at det vil være spesielt problematisk. Eneste problemet fremme er at fjæra ikke er sylindrisk, men kuleformet, så det er litt styr å få på klemmene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2012 Noen som har en fungerende radiator for salg?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2012 Vasket motorrommet i dag, satt i helt ny radiator og plukket av alle utvendige lister. Bare få tatt av fangerne nå. Så er det snart klar for lakering. Ødela hele radiator dekselet i vill frustrasjon så har bestilt nytt. hehe.. Derfor ekspansjonstanken sitter i en strikk.. Noen som vet om det er flotør i den tanken? Fant en knekt plastikk bit i den tanken.. Etter radiator bytte satt jeg alt sammen igjen, men alarmen på "check coolingwater" er der uansett om det er riktig nivå i tanken... ?? Noen som vet? Fikk også plutselig alarm på "check tail lights" men det er lys der.. Vasket også felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 Nice, alltid en deilig følelse å få noe rent på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå