Kjexx Skrevet Juli 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2012 Fangerene er veldig enkle. Bak tar du å skrur ut de 4eller 6 10mm skruene inni hjulbuen bak. Så tar dy av chrom lista på fangeren. Så ser du ovenfra og ned der lista sto, der er de to stoore umbrako nedi. Ut med de og fisk de opp fra hullet i fangeren. Da skal de være og dra den bakover bare. Forran så tar du ut grøftlysene med å stikke ett skrujern i hullet ved de. Så er de to skruer i hjulbuene mener jeg. Under fangeren så ser du at det er to store torx/ umbrako. Listene trenger ikke av. Har du pdc/ lyktespyling går de å koble av dette etter fangeren er av. Lykke til : ) mulig jeg har glemt noen detaljer men du finner de nok ut nå Har skrudd av plastikken på koffertlokket og trekket , tatt ut alle dørtrekka, speil deksla, baklyktene er tatt ut og i morgen skal fangerne, lyktene forran, panser trekket av, skal også sette på noen shabby felger. Onsdag skal den lakkeres.. Må kjøpe en del nye lister til bilen.. De er ikke billig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 men så blir det bra da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2012 Gleder meg til å se den ny lakkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 3, 2012 Share Skrevet Juli 3, 2012 Hvilken farge blei det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2012 Rosa med grønne prikker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 3, 2012 Share Skrevet Juli 3, 2012 nice da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2012 Den blir unik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 3, 2012 Share Skrevet Juli 3, 2012 Lenge til vi er på side 16 forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2012 Drøyt 2 sider til vel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2012 Fjerning av bakpottene og sveiset på nye stusser som peker nedover. Litt mer sound. kapping i fanger utgår. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2012 Da har jeg plukket av resten. bare sette på noe shabby dekk i morgen så levere den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juli 3, 2012 Share Skrevet Juli 3, 2012 plukk av listen under lyktene og lakker de løst da, er bare og dra de av inn mot midten av bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2012 Det skal jeg gjøre, var usikker på hvordan jeg skulle så de av.. Dørhåndtaka er de vanskelige å få av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juli 3, 2012 Share Skrevet Juli 3, 2012 dørhåndtak har jeg ikke prøvd på må sikkert av med dørtrekk ++ for og få ut de. hvordan er det lettest og få av frontfanger? skal ha av min i mårra, så jeg kan få ut motoren etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2012 Skrur ut 2 eller 3 10mm skruer inne i hjulbuen og 1 eller 2 rett under ved hjulbuen, så om du legger deg på bakken og titter opp under fangeren så sitter den skrud med 2 stk gromme umbrako, tar du av dette er det bare å dra den av. Tror jeg dropper å ta av dørhåndtaka, det er ikke enkelt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå