Kjexx Skrevet Juli 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2012 schmiedmann har ikke sendt gummilistene til bunnen av dørene enda da, de skulle også vært lakkert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Juli 11, 2012 Share Skrevet Juli 11, 2012 De listene er vel egentlig ikke ment for lakkering på preface alikevel De er jo ganske myke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2012 Jeg vet. Men det funker alikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Juli 11, 2012 Share Skrevet Juli 11, 2012 Det gjør vel kansje det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juli 11, 2012 Share Skrevet Juli 11, 2012 Stemmer, marrakesh brown. Den er ferdig over helgen.. Var neimen ikke lett å finne farge. Fulgte magefølelsen jeg. traff nok ganske så bra med denne magefølelsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 11, 2012 Share Skrevet Juli 11, 2012 Lyst til å bruke en gjennomsnittlig mnd`s-lønn på 20" spesial-lagde smidde 3-delte felger?? (Om 5 og 7serie har samme ET).. Vet av et gromt sett.. Ubrukt.. Kun et av i Norge Grattis med lakk, blir snygt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2012 Ja det er jeg faktisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 Lyst til å bruke en gjennomsnittlig mnd`s-lønn på 20" spesial-lagde smidde 3-delte felger?? (Om 5 og 7serie har samme ET).. Vet av et gromt sett.. Ubrukt.. Kun et av i Norge Nysgjerrig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2012 Ja det er jeg og. Hva slags felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=33910799 Har ikke hørt at han har solgt de, og heller ikke montert dekk på de for å bruke de selv i år, så det kan jo være en sjans her til å skaffe seg "one of a kind" hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2012 Nei de der likte jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 Ikke?? Hadde vært griserått med rå senk, ren hekk bak uten eksos, og oranjse detaljer på lys foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 Han likte ikke prisen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2012 Prisen var svett. Sett på felger på gs faktisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henryk Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 Dette blir jo nydelig da!!! Når er den ferdig? Må få sett på bilen din igjen da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå