bayerks-mach-werk Skrevet Juli 16, 2012 Share Skrevet Juli 16, 2012 OHHH nå blir bilen fin , men litt senk og ett par litt fetere hjul bbs, hartge eller så blir det 100%. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juli 16, 2012 Share Skrevet Juli 16, 2012 Krever ordentlige og flere bilder asap.... Fargen ser fin ut, men vedder på at den er finere in real life og i riktig lys prøv å ta bilder ved sol opp/ned gang og en lekker bakgrunn er du fornøyd selv ? Ser veldig bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2012 Må få kjøpt listene til dørene og klips til chromelistene rundt vinduet først. Skal også få polert den av noen som virkelig kan det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juli 16, 2012 Share Skrevet Juli 16, 2012 oransje blink! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PowerPro Skrevet Juli 17, 2012 Share Skrevet Juli 17, 2012 Kjøpte selv 20 stk av de klipsene, Trenger 6-10 stk avhenging av hvor godt du vil de skal sitte=)Mener jeg selv brukte 8 stk på hver side. Husk også klips nr.6 på bildet. Du kjøpte 20 av hvilke klips? De til chromelistene:) Nr 5 på bildet. Bare et lite tips. Fest klipsene på bilen og ikke på listene. Er bare å dytte listene på hvis klipsene sitter på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henryk Skrevet Juli 17, 2012 Share Skrevet Juli 17, 2012 Nydelig! Tok en titt på den tidlig idag Du jobber jo tydeligvis formiddagen nå, så da måtte jeg ta en titt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Juli 17, 2012 Share Skrevet Juli 17, 2012 blir grym denne nå;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2012 Den skal inn til lakkering igjen om 3 uker. Er noen små ting som skal utbedres.. Bestille klipsa til chromelistene og resten av shiten som skal monteres så blir det bra. Jobber formiddag ja, koma jobbing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2012 Noen som har peiling på hvorfor bilen maser om "Check coolant level" når det er riktig nivå? Hva er ødelagt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Juli 17, 2012 Share Skrevet Juli 17, 2012 NYYYYYYDELIG farge !! Bøyer meg i støvet! Til info, bilen kunne trengt en polering! Lakkverkstedet ser ut til å være glad i hologrammer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2012 Den er ikke ferdig enda. Taket og panseret skal lakkes på nytt og ett par små ting på karosseriet som gjør at jeg ikke kan polere den enda.. :/ Bare jeg som er utolmodig. skal få tatt bilder når den er ferdig med lister og blankpolert med speilrefleks og kurante lysforhold. Da blir det en annen konto. Men sålangt fornøyd med farge valg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Juli 17, 2012 Share Skrevet Juli 17, 2012 Mil med senk og noen Hamann hjul så har du faktisk min drømmebil! Utrolig tøft at du lakkerte den Marrakech ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2012 Senk skal på, felger også. Men tror ikke jeg har råd til det enda. Koster flesk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå