D.Toft Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 kapp vekk bakpottene og erstatt med rør-.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Jeg har ett ekstra original eksosanlegg liggende går det an å lage eksos med litt mer lyd i av det? Uten å herpe det helt?Noen som vet hvordan dempertårna bak er festet i toppen? Er det vanskelig å få ned tanken? Festene til demperne er under hatthylla, så dennemå du demontere tanken er egentlig grei å ta ned, må ned med eksos. Kan være litt vanskelig å komme til på ei slangeklemme i lokke under setet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2012 Aha. Prøver å få løsnet de på delebilen. Har demontert hattehylla, der er det bare skumgummi. Kan vel ikke være slik at jeg må rive av det for å komme til? Skjønner at denne bilen er laget for å rulle km siden alt er pakket inn med plåt og drit over alt... Hva med melomaksel da? Må den ned og? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Aha. Prøver å få løsnet de på delebilen. Har demontert hattehylla, der er det bare skumgummi. Kan vel ikke være slik at jeg må rive av det for å komme til? Skjønner at denne bilen er laget for å rulle km siden alt er pakket inn med plåt og drit over alt... Hva med melomaksel da? Må den ned og? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 ja, mellom akslingen må også ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2012 ja, mellom akslingen må også ned Bare vente på traktoren da, så jeg får veltet delebilen.. 730 kan vel umulig gå noe bedre en 728? Motoren veier jo 100kg mer en b28. Så er det jo bare 26 hester mer.. Forresten, er de eksosrøra man får på biltema brukende? Går det å sveise i de? Kan jeg oppgradere bak bremsene med å sette de som var foran på delebilen bak på e38`n eller blir det noe feil da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 om jeg ikke tar helt feil, så må du ut med høytalerene i hattehyllen for å komme til boltene til demperen. ligger nedi under der. bruker selv biltema rør og sveiser på dem. puss vekk der du skal sveise og spray galvanisering på igjen mens sveisen er varm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2012 Hmm, takk for tips. Tror jeg skal kappe vekk lyddemperne på eksosanlegget og sette på rør med slike haler fra schmiedmann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 runde er finere har selv kappet vekk potten på min e39.. kjøpte dobble 80mm enderør på bilxtra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2012 Kosta de på bilextra da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 950,- http://bilxtra.no/hjem/bilxtra-butikk/t ... t-enderor/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2012 Da blir det 2 av de der da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2012 Da er det ikke mye igjen. Bakstillinga og tanken av nå så er det bort me'n. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2012 Noen som har noe tips til å få lakket de listene rundt vinduet sorte? Siden det er noe chrom greier må det vel brukes noe grunning eller noe.. Tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 jeg brukte denne, funket som fanden på min E39 MEGET lett å jobbe med. lakk blir aldri bra http://www.ebay.co.uk/itm/190672345589? ... 1439.l2649 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2012 Ahh, genialt må bestilles. Bare få tak i coilovers nå så blir det fett. Planen for denne uka er soting, neste uke skal den på verksted å få ny tank og radiator. Uka etter der blir det eksos. Så skal den pusses ned uka etter rudskogen. Lakkering blir ca 18 juli, og god damn jeg gleder meg. Mye pes å få hjul og senk godkjent i vognkort? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå