BMWE3452012v Skrevet Juni 24, 2012 Share Skrevet Juni 24, 2012 fikk aldri noe svar?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Juni 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2012 fikk aldri noe svar?? PM sendt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dr M Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 Er nok et lite skambud, men kan gi deg 15 000 for den. Holder til i Vesterålen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2012 Er nok et lite skambud, men kan gi deg 15 000 for den. Holder til i Vesterålen. Har fått flere bud over det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenBimmer Skrevet Juli 14, 2012 Share Skrevet Juli 14, 2012 - Min nåværende kjæreste har kjørt utfor med bilen å truffet en stolpe på h/s foran. Og du er fremdeles ilag med hun? :s Espen~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Juli 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2012 Det er jo bare en bil. Er bare glad det gikk bra med henne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ericsen Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 halla! er veldig interressert i bilen i din vis du har den enda? hadde vært fint vis jeg kunne fått tlf nr så jeg kan ringe deg og evt avtale. Mvh Eric Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
davidsoebo Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 hei sann. du skulle vel ikke være interisert i et bytte mot en bmw 7serie 735il vel mot at din er skilter på og i kjørbar stand? mvh david. når meg på mob eller sms: 45505482 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_S_N_89_bmw Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Er du intresert i dyrere bil??? har en 99% strøken E36 318 touring eu ok til 2014 års er bet 1 % med boble rust på hele bilen, Sports interiør osv km 198.000 . tenkte på en pris på rundt 35-40k greie sommer/vinter dekk bilen er ikke håret opp på noen måte å ser helt orginal ut med pene alu felger til sommer dekkene og svarte stål felger til vinter dekkene. PM med svar om det skulle være av interesse Mvh Robert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Oktober 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2012 Er du intresert i dyrere bil??? har en 99% strøken E36 318 touring eu ok til 2014 års er bet 1 % med boble rust på hele bilen, Sports interiør osv km 198.000 . tenkte på en pris på rundt 35-40k greie sommer/vinter dekk bilen er ikke håret opp på noen måte å ser helt orginal ut med pene alu felger til sommer dekkene og svarte stål felger til vinter dekkene. PM med svar om det skulle være av interesse Mvh Robert Desverre er ikke interressert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_S_N_89_bmw Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Har også en Golf iv 2003 mod 1.9 TDI med 144.000 på tellern bilen er strøken og prisen er 89.000 ferdig reg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Oktober 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2012 Ved bytte er jeg interessert i E39 stasjonsvogn, og E34 IX. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Oktober 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2012 Hadde egentlig planer om å beholde bilen men etter mye interresse i det siste må jeg oppdatere her. Har gjort endel med bilen siden salgsannonsen var laget. Skiltene er levert inn, clutchen og slavesylinderen er byttet, har byttet ett endeledd og hatt firhjulskontroll så nå er rattet helt rett, har montert ny frontplate og facelift grillramme dette i sølvfarge, det følger også med helt nytt ulakkert M3 frontfanger og sideskjørt. Det følger også med 2 sett lykter, ett sett originale med oransje bilnklys og ett sett oneblock angeleyes som på bildene i annonsen. Da selges den for 28.000,-. Denne må jeg ikke selge, får jeg ikke rett pris eller innbytte så beholder jeg den å venter til jeg har penger så jeg kan ordne resten selv. Dette er ett dårlig bilde fra hvordan den er idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bubiii Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 inntrisert i en e36 320 sedan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Oktober 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2012 Nei er ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå