Gå til innhold

E36 325i selges som rep.objekt. Er kjørbar!

Share

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Er du intresert i dyrere bil??? har en 99% strøken E36 318 touring eu ok til 2014 års er bet 1 % med boble rust på hele bilen, Sports interiør osv km 198.000 . tenkte på en pris på rundt 35-40k greie sommer/vinter dekk bilen er ikke håret opp på noen måte å ser helt orginal ut med pene alu felger til sommer dekkene og svarte stål felger til vinter dekkene. PM med svar om det skulle være av interesse ;) Mvh Robert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du intresert i dyrere bil??? har en 99% strøken E36 318 touring eu ok til 2014 års er bet 1 % med boble rust på hele bilen, Sports interiør osv km 198.000 . tenkte på en pris på rundt 35-40k greie sommer/vinter dekk bilen er ikke håret opp på noen måte å ser helt orginal ut med pene alu felger til sommer dekkene og svarte stål felger til vinter dekkene. PM med svar om det skulle være av interesse ;) Mvh Robert

Desverre er ikke interressert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde egentlig planer om å beholde bilen men etter mye interresse i det siste må jeg oppdatere her. Har gjort endel med bilen siden salgsannonsen var laget. Skiltene er levert inn, clutchen og slavesylinderen er byttet, har byttet ett endeledd og hatt firhjulskontroll så nå er rattet helt rett, har montert ny frontplate og facelift grillramme dette i sølvfarge, det følger også med helt nytt ulakkert M3 frontfanger og sideskjørt. Det følger også med 2 sett lykter, ett sett originale med oransje bilnklys og ett sett oneblock angeleyes som på bildene i annonsen.

Da selges den for 28.000,-. Denne må jeg ikke selge, får jeg ikke rett pris eller innbytte så beholder jeg den å venter til jeg har penger så jeg kan ordne resten selv.

Dette er ett dårlig bilde fra hvordan den er idag.

9cigbw9hdwoyxgrsddzw.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...