Stramvaier Skrevet Juni 4, 2012 Skrevet Juni 4, 2012 Hei.. Har følgende å selge etter garasje rydding. 100 % strøken orginal E30 m3 bakvinge, farge Diamantsvart. Bud ønskes. Orginale Hella front lykter til E30 M3. Bud ønskes. Orginal plenium, helt strøkent. Glassblåst og brennlakkert sort, bud ønkes. Bærearms foringer Gr.N forann. til e30 og e36, aldri montert.Bud ønskes Orginale S14 b23 stempler, bud ønskes Orginal BMW brannslukker, bud ønkes Alt kan sendes. Send gjerne pm.
ZhilleN Skrevet Juni 4, 2012 Skrevet Juni 4, 2012 Kan du ta mål av luftinntak av carbon? Høydexbredde
Stramvaier Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Skrevet Juni 5, 2012 Kan du ta mål av luftinntak av carbon? Høydexbredde Det kan jeg få fikset vet du, skal sjekke det ut i løpet av dagen jeg.
Stramvaier Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Skrevet Juni 5, 2012 er baklyktene strøkne? Jeg kan ta fler bilder i løpet av dagen å legge ut av dem begge to.
Kristian Skrevet Juni 5, 2012 Skrevet Juni 5, 2012 Okei, du kan jo bare sjekke om de er strøkne:) gi meg en pris på pm da.
ZhilleN Skrevet Juni 5, 2012 Skrevet Juni 5, 2012 Har du tatt fått tatt mål av luftinntakstrakten? Trenger mål i front
Stramvaier Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Skrevet Juni 6, 2012 Har du tatt fått tatt mål av luftinntakstrakten? Trenger mål i front Fra bunn til toppen av festet ca 36 cm. Bredde ca 12,5cm. Hvordan høres det ut? Sender deg 2 bilder på pm for å vise hvor jeg har målt
Stramvaier Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Skrevet Juni 11, 2012 Hvor mye skal du ha for pluggkabel settet? Gi meg et seriøst bud så blir vi nok enige
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå