EivindG Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 Altså dette høres sikket helt sinnsykt ut, men eg kommer meg ikkje inn i bilen min, en E34 M5, pasasjerdøren virker ikkje så den sår på planen over ting som skal fikses. men så låste eg bilen for 3 uker siden i garasjen og i dag fikk eg ikkje opp døren på fører siden, prøvde såpass mye at eg knakk nøkkelen itillegg. (fikk ut biten) -er det eletrisk på alle dørene? eller er det mekanisk på førerdør? -noen tips til kordan eg kan komme meg inn i bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 Dumt at du knakk nøkkelen, jeg vet at man kan åpne manuelt på passasjerdøren. gjort det flere ganger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EivindG Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2012 Dumt at du knakk nøkkelen, jeg vet at man kan åpne manuelt på passasjerdøren. gjort det flere ganger ja men passersjerdøren har ikkje funket, nettopp kjøpt bil så har ikkje fått sett på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 Kan åpnes manuelt på førerdøren også, er dette 92 modell eller eldre? Om det er gammeltypen system: Sett inn nøkkel, vri til den stopper, ta i dørhåndtaket, nå skal nøkkel kunne vries ett hakk til og dør skal åpne seg. Er bilen strømløs kan du også lure deg under bilen å sette 12v på starter f.eks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EivindG Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 Kan åpnes manuelt på førerdøren også, er dette 92 modell eller eldre?Om det er gammeltypen system: Sett inn nøkkel, vri til den stopper, ta i dørhåndtaket, nå skal nøkkel kunne vries ett hakk til og dør skal åpne seg. Er bilen strømløs kan du også lure deg under bilen å sette 12v på starter f.eks Prøvde dette, holdt på med å jokke fram og tilbake når nøkkelen knakk. tenkte eg skulle prøve å få slipt en ny en i dag. Bilen er en 89mod 520 ombygget til M5. Vet egentlig veldig lite om bilen forløbi siden eg har kjøpt den nylig og han som hadde den vist ikkje så mye om den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 ta av lista langs vinduet å lirk med eit patentband.. funka på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Sett strøm på skiltlyset? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 ååh, veit ikke hvor mange ganger jeg har gjort detta sjøl gjør som azeton sier å lirk ut skiltlyset også setter du lader/startkabler på ledningene der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå