BMW-MB Skrevet Juni 4, 2012 Skrevet Juni 4, 2012 Vet noen hva som må til for å få godkjent E30 med S50B32-E36-M3 Motor ?? E30 er en 320
BMW-MB Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Skrevet Juni 6, 2012 vil ikke søke å gi all oplysninger om bilen, i tilfelle det ikke går
carburetion Skrevet Juni 6, 2012 Skrevet Juni 6, 2012 Du må ha bremser/bremseforsterker, hjulopphenget, drivverk og felger som motoren blei levert med eller bedre. Du må ha ei liste/kvitteringar på ka du har montert på bilen som du kan visa vegvesenet. Trur du må ha godkjenning fra bmw.
SSM Skrevet Juni 6, 2012 Skrevet Juni 6, 2012 Du må ha bremser/bremseforsterker, hjulopphenget, drivverk og felger som motoren blei levert med eller bedre. Du må ha ei liste/kvitteringar på ka du har montert på bilen som du kan visa vegvesenet. Trur du må ha godkjenning fra bmw. Du skriver ikke informasjon som er riktig. Dette stemmer IKKE!
BMW-MB Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Skrevet Juni 7, 2012 hva er det som stemmer da ? vil har all informasjon helst
///Naitsirk Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 Du har fortsatt ikke funnet fram til søkefunksjonen her på forumet altså ? Kjenner jeg blir litt provosert av slike tråder som dette ( emner som blir skrevet opp og ned om og det ligger drøss med info om allerede) Må si jeg forstår Larsens'n tilsynelatene litt arrogante svar øverst her, som har brukt mye tid på dette og postet mye god info på dette temaet og opplever å måtte skrive det samme om og om igjen i hver tråd som dukker opp fordi folk ikke klarer å gjøre en bitteliten innsats selv...
BMW-MB Skrevet Juni 9, 2012 Forfatter Skrevet Juni 9, 2012 ja hva er linken til posten hans da ? ingen som gidder å gi nokke svar
ehrnst Skrevet Juni 9, 2012 Skrevet Juni 9, 2012 search.php?keywords=godkjenne+s50&terms=all&author=&sc=1&sf=all&sk=t&sd=d&sr=topics&st=0&ch=300&t=0&submit=S%C3%B8k
SSM Skrevet Juni 10, 2012 Skrevet Juni 10, 2012 Hvis jeg oppretter en tråd og skriver en slags guide, får vi den sticky da?? Ikke det at jeg ikke vil hjelpe, men det har en tendens til å bli LITT mye spørsmål. Man blir litt lei av å skrive ting gang på gang for at folk ikke gidder å søke. Jeg brukte ca 4mnd med research før jeg begynte S50 prosjektet og ca det samme på å få Hartge dok. til å bli godkjent av BT.
2000Touring Skrevet Juni 10, 2012 Skrevet Juni 10, 2012 Om det dukker opp spørsmål du er lei av å svare på, så er det jo bare å la være å svare. Du har ikke noe svarplikt på dette forumet:-) Er selvfølgelig også helt enig i at man bør søke på forumet før man poster ting som åpenbart har blitt tatt opp flere ganger før. Men er man ny på forumet ser jeg at akkurat det lett kan glippe.
SSM Skrevet Juni 10, 2012 Skrevet Juni 10, 2012 Nei, jeg er ikke slik at jeg lar vere å svare, det blir bare dumt. Jeg husker hvor jævlig irriterende det var når jeg selv holdt på med ombygging, når folk skulle holde ting så hemmelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå