Nikolaisen Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Hei folkens. Har handlet meg en e46 2002 touring. Vil ha noen fine felger til denne , men er helt blank på BMW , så vet liksom ikke helt hva jeg skal velge av dim. Har sett på disse hos GS http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /74527.jpg. Dim er : 2 stk 8,5*18 ET40 med 225/40-18 Falken dekk. 2 stk 9,5*18 ET45 med 255/35-18 Falken dekk. Bilen min er sølv , så jeg tror disse hadde blitt fine på den. Men vil ikke ha noe som subber å skraper , må være bolt on greier. Noen som har noen ide eller ?? Hilsen Nikolaisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lamar81 Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Kjører med akkurat denne dimmensjonen på min 2004 touring...Fungerer utmerket! Og min bil er senket 40mm foran og 30mm bak. Aldri subbet, selv med bagasje.. Beste tipset jeg har er å legge noen ekstra kroner på bedre dekk enn Sonar, de støyer en del.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikolaisen Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2012 Okey , det høres bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikolaisen Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2012 Er det oen her da som har bilde av sølv bil med disse felgene?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå