bayerks-mach-werk Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Fikk det til med å kline til med hammeren ja takk for svar , nokk off topic fra meg nå . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet April 9, 2013 Forfatter Share Skrevet April 9, 2013 off-topic? Bare hyggelig når folk lurer på diverse ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet April 13, 2013 Forfatter Share Skrevet April 13, 2013 I dag var det duket for vårpolering og full shining. Legger ut noen bilder av sommerfelgene også Avfetting og shampoo Bremsestøv og kvit plastidip Håpløst prosjekt! Tåler ingenting av kjemikalier så og si og vann og skuring kommer man ingen veg med. Må bare dra av hele dipen. Tørk Så begynner kunsten Ferdig polert Ny voks av året. chemical guys sin hard core wax. God voks til 249,- men kanskje noe hard å få av igjen. Ja, jeg vet jeg bruker litt i meste laget Mens voksen herder, så må interiøret få sin del av kosen Blankt blir det, men steinsprut osv kommer godt fram DONE! Tok litt bilder utenfor jobb også. Ingen spennende spot og heller ikke særlig pent lys, men det bla da 2-3 helt OK bilder. Også et med litt PS dill Får bli en bedre shoot litt senere ut på våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet April 13, 2013 Share Skrevet April 13, 2013 Voksboksen rett på lakken !! Ikke bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet April 13, 2013 Share Skrevet April 13, 2013 Men ellers, veldig fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet April 13, 2013 Forfatter Share Skrevet April 13, 2013 Nei gud bedre. Den sto da stødig og ble plantet rett ned Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet April 13, 2013 Share Skrevet April 13, 2013 Pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenningE39 Skrevet April 14, 2013 Share Skrevet April 14, 2013 Ble veldig bra dette her. Liker bilen din og det du har gjort med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet April 27, 2013 Forfatter Share Skrevet April 27, 2013 Takk Alltid hyggelig når jeg får slike tilbakemeldinger. I dag var det tid for bremseskift og litt småtterier. Bestilte GS-performence ventilerte skiver foran og GS performance ikke ventilerte skiver bak. Sammen med green stuff bremseklosser (GS her også, men samme base som greenstuff) og nye sensorer. Kjørte bilen på jobb og fikk den opp på bukk. Gamle skiver og klosser. På tide å bytte? God timing Satse på at disse avgir såpass lite bremsestøv at det er mulig å vedlikeholde felgene kun en gang annenhver uke eller sånn. Bremser bak. Er egentlig bare her det er nødvendig å bytte skiver, men greit å ta alt når man er i gang. Klarte selvfølgelig å bestille ikke ventilerte bak, og jeg har jo ventilert bak. Forskjellen er at uventilerte er 10mm og ventilert 20mm. Jævlig kjipern å stå der med feile deler Så da får jeg sende skivene i retur og satse på at det kommer ventilerte skiver ganske så snart. Monterte i alle fall green stuff klosser bak også. Får lure inn litt bilpleie. Dagens innkjøp Felgene får en skikkelig rengjøring når de først er avmontert bilen. BREMSESTØV Prøver så med "miguars hot rims" til litt over hundringsen på bilXtra. Var så stressa, for verkstedet stengte kun 20min etter dette her, så glemte å ta etterbilde. Kanskje poengløse bilder, men felgene ble i alle fall skinnende rene. Strålende fornøyd med dette produktet! Spylte så av bilen og slukka lyset på verkstedet. På veg hjem så jeg denne bilen her. Var helt sikker på at dette var en M5, men så begynte jeg å stusse over M-merket bakpå hekken og konkluderte med at de som vil showe at de har en M5, de har enkelt og greit en M5 logo der. Resten fjerner den helt. Søkte opp bilen og mine mistanker stemte. Er kun en 520 Dog utrolig bra bygd og jeg ble lurt ved første øyekast. Må ha utskjært hjulbrønn, for det var orginal M5 eksos etter hva jeg kunne se. Når jeg kom hjem var selvsagt bilen alt blitt dritt på igjen. Går jo ikke ann å kjørte en kilometer om dagen før det er skvetting av sølevann på lakken. Kom et lite regnskur også. Klarte likevell ikke dy meg og måtte teste ut produktene jeg hadde handla tidligere på dagen. Skitten bil eller ei Etter tips fra forskjellige detailere rundt om, om å bruke gel istedefor spray til shine, så gikk jeg til innkjøp av denne. Skal vist ikke tiltrekke seg vegstøv på samme måte som spray gjør. Tok så litt på en pad og smurte utover dekksidene. Meget fornøyd med resultatet. Lukter hubba bubba også Så litt testing av denne her. Før Etter. Tja virker som et greit produkt. Poh. Langt og rotete innlegg, men men.. la gå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenningE39 Skrevet April 27, 2013 Share Skrevet April 27, 2013 Syns ikke innlegget var så rotete jeg. Må bare si at felgene og dekkene dine ble jo helt nyyydelig rene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet April 27, 2013 Share Skrevet April 27, 2013 Hvis du vil vite hvorfor voksen er vanskelig å få av, så er det at du legger den ALTOR TYKK. Voks skal legges så tynt så overhode mulig, så går du over to ganger for å være sikker på at du har nådd alle plasser. 3\4 av voksen din ligger igjen i MF kluten(e) dine nå Ellers begynner det å bli bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet April 28, 2013 Forfatter Share Skrevet April 28, 2013 Skal forsøke å legge tynnere strøk neste gang. Er fremdeles relativt noob når det kommer til detailing så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Resultatet så nå fint ut, så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Jeg synes du gjør en bra jobb jeg! Og det forrige innlegget ditt var ikke rotete! Du forteller bare skikkelig nøye og er skikkelig nøye når du gjør ting og det er bra Gleder meg til flere oppdateringer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå