Gå til innhold

1988 320iC cabriolet med hardtop SOLGT

EndreM
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har to sommerbiler, og har bruk for en som ikke har vondt av litt salt.

Selger derfor min 320iC som jeg har eid i to år.

Har kjørt ca 19 000km med den siden jeg kjøpte den, og her om dagen bikket km telleren 153 000.

Den er diamantsvart med rødt skinninteriør. Følger med grått stoffbaksete også om det er ønskelig.

Bilen hadde aldri vært vinterkjørt, og sjelden kjørt i regn da jeg kjøpte den. Siden jeg bor i Bergen, har den sett en del regn, og jeg må innrømme at jeg brukte den vinteren 2010/2011, og frem til desember i 2011.

Den er senket med H&R 60/40 senk, facelifted foran og bak (med unntak av baklykter), og hadde siste oljeskift for 1500km siden. Registerreimen skiftet jeg ved 135 000km.

Borbet felgene er veldig fine med tanke på kantkjøring, og det står gode dekk på de. Dessverre bare 7.5x16. Jeg begynte å pusse de opp, men sommeren kom fortere enn forventet for en gangs skyld, så jeg ble ikke ferdig. Ene felgen er strippet for klarlakk langs kanten. Hadde planer om å polere kantene.

Jeg er poleringsnerd, og bilen er veldig godt tatt vare på.

30uuxdt.jpg

IMG_4456.jpg

Vinterhjul og hardtop

95_594929121.jpg

2ibp7hi.jpg

Positivt:

- Lite rust

- Utrolig fin i lakken

- Lav km

- Speil med lys i innvendig

- Hardtop

- Kjempekul cabriolet!

Negativt:

- Bakvinduet i kalesjen blåste ut på motorveien i fjor sommer, og kalesjen er generelt morken, og bør byttes

- Bulk i bagasjeluken (en brukt med lite rust følger med)

- Turtelleren er ikke helt som den skal være

- Eksosen har knekt i løpet av vinteren

- Rattakselleddet lager litt skrapelyder, og den er litt treg i styringen av og til

- Ikke eu-godkjent

Bilen skulle vært på EU-kontroll innen utgangen av mai, men det er jo en ekstra mnd på å få det gjort. Jeg har ikke hatt tid til det.

Det jeg vet må gjøres, er bremserør (følger med), rattakselleddet, eksos, og muligens skifte bremser. Nye skiver og klosser følger med både foran og bak.

Det er ikke en hundre prosent strøken bil, men den er veldig bra.

Jeg vil helst ha den vekk fortest mulig, så jeg forlanger ikke all verden for den.

35 000/bud

MiM felgene er ganske stygge. Har brukt de som vinterhjul i halvannen vinter. Kjøpte nye vinterdekk til de da den første vinteren kom, så de er også veldig gode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...