Nytern Skrevet Juni 5, 2012 Skrevet Juni 5, 2012 Har bytta fanger og da fikk jeg denne til overs.. Fin oppgradering ift pre FL fanger. Denne er i fargen safirsvart, følger med spredere og greier.. Fin stand, ingen skader! For bilder, sjekk f.eks tråden om bilen min (link i signatur). Pris = Svært diskutèrbar NB: Denne fangeren har spylerdyser, men ikke pdc.
Nytern Skrevet August 26, 2012 Forfatter Skrevet August 26, 2012 Tenk om noen vil adoptere denne fangeren før vinteren da, tipper den hadde blitt glad.. Jeg hadde ihvertfall blitt glad
ØyvindB Skrevet August 28, 2012 Skrevet August 28, 2012 Snakker vi gi-bort-pris her? Kan jo være kjekk å ha dersom min skulle bli ødelagt.
Nytern Skrevet August 28, 2012 Forfatter Skrevet August 28, 2012 Mja, måtte hatt litt for den.. Ikke barebare å pakke inn/sende så jeg måtte hatt ei lita gulrot i det minste..
Nytern Skrevet September 23, 2012 Forfatter Skrevet September 23, 2012 En 1000-lapp så er den solgt.. Det er niceprice for en ganske så velholdt facelift fanger inkl tåkelykter
Nytern Skrevet September 27, 2012 Forfatter Skrevet September 27, 2012 Jajo, tror ikke denne hadde gjort seg på E36'en så den selges enda
Nytern Skrevet September 28, 2012 Forfatter Skrevet September 28, 2012 Kjører innom Elverum/Hamar/Gjøvik/Lillehammer osv området på Mandag. Kan ta den med hvis noen vil handle mot en symbolsk sum
Nytern Skrevet Oktober 5, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2012 Kan fraktes både hit og dit i nærmeste fremtid.
Nytern Skrevet November 12, 2012 Forfatter Skrevet November 12, 2012 Siste opp for denne, pakkes inn og hives på loftet om etpar dager
Nytern Skrevet Desember 5, 2012 Forfatter Skrevet Desember 5, 2012 Da er denne på loftet, hvis noen søker seg frem til denne tråden en gang i fremtiden så er det bare å ta kontakt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå