Gå til innhold

m20b25 vil ikke gå skikkeligt på tomgang! nå med filmsnutt!

Anbefalte innlegg

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

ja den hørres litt rar ut i eksosen, nesten som den slår. sånn snekke lyd nesten, og når jeg holdt hånda forran eksosen så ble hånda helt våt svart :P

Skrevet

Hadde sjekka registerreima. Høyrest også ut som den ikkje går på alle syl.

Ser også ut som den får for mykje luft. Kanskje gassspjeld følaren din er def?

Skrevet

bytta den uten hell :( men hadde besøk av s.m.g idag og han gjorde fremskritt :) så nå starter den, men er ikke god, smeller i luftfilter og eksos, og fjusker jæ**i :(

Skrevet

dere må skru av en del deler , få kamdrev synlig. skal var ei pil på kamdrev, som skal peke på ett merke i toppen, nede på veiven er jeg litt usikker.. men må nok av med ein del deler der også, for og kunne finne de to merkene som skal stemme overens, du vil nok se det når dere har skrudd av nok deler. om det skulle vare en annen enklere måte og gjøre dette på , må dere gjerne rette meg. :)

Skrevet
dere må skru av en del deler , få kamdrev synlig. skal var ei pil på kamdrev, som skal peke på ett merke i toppen, nede på veiven er jeg litt usikker.. men må nok av med ein del deler der også, for og kunne finne de to merkene som skal stemme overens, du vil nok se det når dere har skrudd av nok deler. om det skulle vare en annen enklere måte og gjøre dette på , må dere gjerne rette meg. :)

smeller det i eksosen .. tyder vel det på feiltenning...?? kansje kamdrevet har beveget på seg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...