Sund.M3 Skrevet Juni 15, 2012 Forfatter Skrevet Juni 15, 2012 vi har prøvd start gass uten noe resultat. nei har ikke målt trykket enda
terminator Skrevet Juni 15, 2012 Skrevet Juni 15, 2012 det er ikke register reima som har hoppet over ei tann da?? den går jo veldig rart , gjør den ikke..?
sk8 Skrevet Juni 15, 2012 Skrevet Juni 15, 2012 ja den hørres litt rar ut i eksosen, nesten som den slår. sånn snekke lyd nesten, og når jeg holdt hånda forran eksosen så ble hånda helt våt svart
carburetion Skrevet Juni 16, 2012 Skrevet Juni 16, 2012 Hadde sjekka registerreima. Høyrest også ut som den ikkje går på alle syl. Ser også ut som den får for mykje luft. Kanskje gassspjeld følaren din er def?
sk8 Skrevet Juni 16, 2012 Skrevet Juni 16, 2012 Inni den 4kant tingen som kan åpnes rett under tomgangsreg?
carburetion Skrevet Juni 16, 2012 Skrevet Juni 16, 2012 Gass spjeld givaren pleier å stå på akslingen til gass spjeldet
terminator Skrevet Juni 16, 2012 Skrevet Juni 16, 2012 nr 17 på bildet. (gass spjeld giver/føler) den skal stå korrekt innstilt, skal komme et lite klikk fra den når du såvidt er borti gassen
sk8 Skrevet Juni 16, 2012 Skrevet Juni 16, 2012 bytta den uten hell men hadde besøk av s.m.g idag og han gjorde fremskritt så nå starter den, men er ikke god, smeller i luftfilter og eksos, og fjusker jæ**i
sk8 Skrevet Juni 17, 2012 Skrevet Juni 17, 2012 nei har ikke sjekka den, har heller ikke kunnskap til det så viss noen har lyst kan di få lov
terminator Skrevet Juni 17, 2012 Skrevet Juni 17, 2012 dere må skru av en del deler , få kamdrev synlig. skal var ei pil på kamdrev, som skal peke på ett merke i toppen, nede på veiven er jeg litt usikker.. men må nok av med ein del deler der også, for og kunne finne de to merkene som skal stemme overens, du vil nok se det når dere har skrudd av nok deler. om det skulle vare en annen enklere måte og gjøre dette på , må dere gjerne rette meg.
terminator Skrevet Juni 17, 2012 Skrevet Juni 17, 2012 dere må skru av en del deler , få kamdrev synlig. skal var ei pil på kamdrev, som skal peke på ett merke i toppen, nede på veiven er jeg litt usikker.. men må nok av med ein del deler der også, for og kunne finne de to merkene som skal stemme overens, du vil nok se det når dere har skrudd av nok deler. om det skulle vare en annen enklere måte og gjøre dette på , må dere gjerne rette meg. smeller det i eksosen .. tyder vel det på feiltenning...?? kansje kamdrevet har beveget på seg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå