zandzpider Skrevet Juni 6, 2012 Skrevet Juni 6, 2012 Heisann, kjørte ned til jobb idag og ble møtt av to brannbiler som lå i høy fart i motsatt kjørefelt. Dem kjørte i midtrabatten og det _SPRUTET_ grus over bilen min. Da jeg kom frem til jobben, sjekket jeg ruten og den har masse småsprut/grus og merker i seg. Har jeg noen rettigheter til å klage / få dette fikset, eller må jeg bite i det sure eplet?
OrjanBmw Skrevet Juni 6, 2012 Skrevet Juni 6, 2012 går vel under steinsprutskade, gratis å fikse via del/helkasko. Men tror steinsprutskader er vanskelig å få noen til å ta ansvar for, men det skader ikke å ta en telefon til brannstasjonen. De kjenner sikkert til problemet og vet hvordan man løser det.
MathiasW Skrevet Juni 6, 2012 Skrevet Juni 6, 2012 Jupp, må nok bruke forsikringa di.. du vil ihvertfall ikke få "fiksa" alle de om det er så mange, blir fortsatt synlig etter reprasjon. 2000kr egenandel for ny frontrute, om du ikke jobber i ett firma som bytter ruter da
joachim sørlie Skrevet Juni 6, 2012 Skrevet Juni 6, 2012 blir vell nesten litt ord mot ord da, for du tok helt sikkert ikke bilde av ruta før du dro til jobben i dag tidelig.. men ta en telefon og hør, skader jo ikke
Bmwrob Skrevet Juni 6, 2012 Skrevet Juni 6, 2012 Det kan du bare glemme å få dekket av brannvesenet, forsikringa di må vel fikse dette. De var under uttrykning antar jeg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå