krizz95 Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 som topic sier, ønsker jeg å kjøpe ac schnitzer styling til min e34 sedan. vil ha frontfanger, bakfanger og skjørt. kan kjøpe det hver for seg. Si i fra om du har noe, eller kontakt meg på 47087954 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 ikke lett å finne slike kit desverre. sett noe på Ebay ( orginale ) men koster flesk. finner kopi fangere som monteres på org fanger. MYE jobb å få dette fint. er noen bedrifter i USA som selger slike kopi fangere. prøvd å kontakte flere av dem, men ingen ville sende til Norge. har desverre ikke hjemmesiden dems nå, men søk litt på Google så dukker dem opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Bs bildeler selger vel kopi lippe til framfangeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 Di hadde iallefall før. men lykketil med montering passer ikke overhode. må mye kapping, liming, skruing etc til. jeg hadde kopi fanger på min. sendte bort hele fangeren til fagfolk å fikk tilbakemeld om at dette var no dritt å montere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 litt jobb er det med bs sin, men min ble meget bra å det tok 2timer til den var ferdig montert! så så stress er det ikke, men klart de meste i glassfiber er boss passform. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 min henta jeg i sverige, så mulig BS sin har bedre passform mht at du brukte så kort tid Front å bakfangeren min passet ikke overhode som sagt ! vurderer ACS igjen. men da på 540`n men er litt usikker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizz95 Skrevet Juni 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2012 vurderer å bare bestille frontfanger fra bs (NMI ac front fanger) og se om jeg får den til å passe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizz95 Skrevet Juli 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2012 er det noen som har prøvd hele frontfangeren de har på bs? og sideskjørtene? ser at du har hatt en halvfanger liffi, lurer på om det er bedre passform om man kjøper hele Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juli 15, 2012 Share Skrevet Juli 15, 2012 er det ikke halvfanger dem også selger? tviler på at det er hel ACS kopi fanger dem selger når du ser bildet av bakfangeren, så er det også støpe fanger som du må modde på selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizz95 Skrevet August 15, 2012 Forfatter Share Skrevet August 15, 2012 http://bsbildeler.no/?pno=216986 - half http://bsbildeler.no/?pno=190740 - frontfanger ac skal ringe dem i morgen for å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet August 15, 2012 Share Skrevet August 15, 2012 mener begge 2 er løse støpefangere som må påmonteres / tilpasses etc.. om ikke, så bestiller jeg selv å bygger om 540`n til Acs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå