Halgahl Skrevet August 3, 2012 Skrevet August 3, 2012 Ble litt for mye i og med at det må jobbes på før lakking når d koster 1700,- nytt(uorginalt) men identisk og klar for lakking:-p
wiccey Skrevet August 3, 2012 Skrevet August 3, 2012 Har du bilde av de dørpanelene? passer dem på en e36 318 is 93 mod?
BMW ///BJ Skrevet August 4, 2012 Forfatter Skrevet August 4, 2012 Ble litt for mye i og med at det må jobbes på før lakking når d koster 1700,- nytt(uorginalt) men identisk og klar for lakking:-p Husk på at det er brukte deler da, + at sideskjørtene og diffuseren er original vare
BMW ///BJ Skrevet August 4, 2012 Forfatter Skrevet August 4, 2012 Har du bilde av de dørpanelene? passer dem på en e36 318 is 93 mod? Regner med dette er coupe?? Har både grå originale som er litt dårlig stand også har jeg grå vader trekk som er fine. Kan få lagt ut bilde iløpet av helgen
BMW ///BJ Skrevet August 4, 2012 Forfatter Skrevet August 4, 2012 Mye for rattet i den røde om du selger ? Kom med ett bud det er slitt på det vanlige stedet også mangler den "ringen" på nederste eiken
BMW ///BJ Skrevet August 6, 2012 Forfatter Skrevet August 6, 2012 Farge på sportstoler? de er grå som du ser på bildet
hypah Skrevet August 6, 2012 Skrevet August 6, 2012 Beklager, trodde det var skinn.. Denne diffuseren passer ikke til org bakfanger?
BMW ///BJ Skrevet August 6, 2012 Forfatter Skrevet August 6, 2012 passer org fanger men du vil få en liten glippe helt ytterst pga litt annen form på M3 bakfangeren
BMW ///BJ Skrevet August 8, 2012 Forfatter Skrevet August 8, 2012 tverrstag under bil Original M3 bakpotte styreenhet for M50B20
arvidkarls1 Skrevet August 9, 2012 Skrevet August 9, 2012 Hei! Har du fortsatt framskjermene? hvor mye evt? også skulle jeg gjerne hatt låsen og håndtakte til trunklokket (den plastikkgreia ca 30 cm lang, noen har brutt seg inn i min ser du så både lås og håndtak er grøt) hvite blinkers fremme? hvor mye for alt sammen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå