Jimbo92 Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 her har jeg lagt ut noen bilder av Bimern min hatt stål felger snart på et år hadde 4 reserve hjul i fjor og i vinter vanlig stål felg med pigg dekk og nå har jeg ENDELIG fått tak i noen ganske så fine Rondel Felger er stor fornøyd har fikk litt lyst til og vise frem go`bilen meneh husk at bilen er ellers HEEEELT orginal ikke noe senke sett eller noe den er som den er når den kom ut fra fabriken NESTEN x3 har bytta Front lyktene og montert en Haifinne på take også har jeg lakert Listene i samme farge som bilen var egentlig Svarte før men synes det er bedre med hel farga bil hatt bilen i ett år nå i dag faktisk GRISE stålt eier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Partygamer Skrevet Juni 10, 2012 Share Skrevet Juni 10, 2012 Her er da min 523IA sen 97 modell ! Rimelig strøken i lakken og går som en drøm! Er for tiden på jakt etter nye sommersko til bilen, så håper det kommer mange bilder av E39 her ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 10, 2012 Share Skrevet Juni 10, 2012 Vil dere se flere E39, så kan dere se i tråden her. Som er akkurat samme tråden som er blitt startet her. viewtopic.php?f=6&t=119832 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimbo92 Skrevet Juni 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2012 Vil dere se flere E39, så kan dere se i tråden her. Som er akkurat samme tråden som er blitt startet her.http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=6&t=119832 hehe flaut gjort av meg xS så ikke den tråden jeg.... søkte ikke heller men -.-' xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå