Bimmerberta Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 Kjøpte luftmengdemåler fra GS Bildeler (kostet 3000,-), men da det viste seg å være unødvendig å bytte,selger jeg den. Selges kr 2000,- eller evt bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 Til hvilken motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerberta Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2012 Å hjelp sorry...! Til en 520 i (min e en 98-mod) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerberta Skrevet Juli 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kurtræge Skrevet August 18, 2012 Share Skrevet August 18, 2012 jeg er interessert i den. kan du sende den i oppkrav? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerberta Skrevet Mars 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2013 Oi sorry - her er det kommet noe jeg aldri oppdaget... Det ble noe tull med siden el m kontoen min og jeg kom meg ikke inn,og etter ei stund glemte jeg hele greia Beklager! Nå er den solgt via Facebook... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå