lloydsb Skrevet Juni 6, 2012 Skrevet Juni 6, 2012 Hei Ønsker å kjøpe en påhengsmotor.. Helst 4 takter men også 2 takt. Bør være el.start Må være langstamme Maks pris 20 000 Helst nærmest mulig vest Agder
Eirik Viste Skrevet Juni 25, 2012 Skrevet Juni 25, 2012 Min bror har en 60 hk som skal være i bra stand. Motoren er egentlig for liten for et prosjekt han kjøpte. Tror at det er en eldre Evinrude. Den er brukt på en Draco 19 fots, mener jeg. Og regner også med at motoren har lang stamme siden den er brukt på en såpass stor båt. Båten har stått innelagret omtrent i 4 år. Anslår at prisen vil ligge på 12 til 15.000 kr. Hvilken årsmodell motoren er skal jeg sjekke opp i. Til helgen skal jeg mest sannsynlig kjøre forbi sørlandet og kan i så fall ta med motoren i bilen. Eirik. 92 22 65 44.
lloydsb Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Skrevet Juni 25, 2012 hei Erik takk for at du flyttet posten ang motoren så regner jeg med det er en 2 . takter. vi er noen som skal kjøpe i sammen og har egentlig bestemt at vi skal ha en firetakter. men ellers takk mvh lloyd
Eirik Viste Skrevet Juni 27, 2012 Skrevet Juni 27, 2012 Nå får du ny bump. Dette er en Johnson motor fra slutten av 80 tallet. Håper at du får tak i motor. Eirik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå