Eorke Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 Ønsker å kjøpe div deler til e36 sedan. PM med pris og info om du har noe liggende : m-tech fanger. m-tech sideskjørt. m-tech diffuser. høyre framskjerm. interiør seter + dørtrekk. ratt. girkule. støtdempere + fjærer. grill ramme. lyter med angel eyes.
BMW318IA Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 Hei har m-tech fanger ny M tech skjørter originale (brukte) Ny m tech diffuser til org fanger Høyre forskjerm Støtdemper foran eller bak? Har fjærer. Har grillramme
Eirik Viste Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 Hei. Jeg har nesten alle delene som du er ute etter til sedan. Bor i Stavanger, så det gjør henting lett for deg. Jeg er i Østerrike nå, men kommer hjem på onsdag. Har mekkeplass i Hillevåg, og delene befinner seg der. Da kan du selv se tilstanden på delene. Jeg har M- fanger framme. M bakfanger med diffusor og M sideskjørt. Jeg har strøkent sort skinninteriør med dørtrekk i standard utgave. Og sportsseter i sort skinn framme med et par småmerker på. De er ikke slitt i sidestøtten. Jeg har også sort taktrekk til bil uten soltak. Og sort taktrekk til bil med takluke, men mangler selve soltakdelen. Lykter med angel eyes som er nesten nye, 3 eikers skinnratt og M girkule har jeg liggende. Klarglass baklykter og M3 baklykter med hvit blink ligger også lagret. Har stygge sportsseter i grått skinn med fine dørtrekk som selges billig. Grått skinn i samme farge kan fås fra en bakseterygg i samme farge til å reparere med. Ellers har jeg helt nye Koni dempere framme og topp H&R dempere bak. Nye Eibach fjærer framme, men dette er til 6 sylindrete motorer. Har senkefjærer fra 318i framme med Supersport dempere framme og bak(tror jeg). Ser ut som at du kjører en 316i, så da vil de passe godt. Bak brukes like dempere og fjærer på 4 og 6 sylindrete biler. .Har nok ordinære billigere dempere og. Skjerm og grillramme har jeg ikke for salg. Har ellers oppgraderte bremser og 328 bakstilling hvis det også kan være aktuelt. Pluss andre rustfrie karosserideler. De fleste av delene er av ypperste kvalitet og er ikke billige. Men prisen jeg forlanger er likevel OK. Du kan gjerne ringe meg på 92 22 65 44 eller skrive PM hvis du lurer på noe før jeg kommer hjem. Hilsen Eirik.
BjQrk Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 har delene du trenger. Har en hel bmw 328 original m-tech som selges i deler. Mye bra deler også trim liggende slik som modifisert 325 innsug med oppborra spjeldhus konfiltersats (av dyr type) og chipp til både 325 og 328.
Bchris Skrevet Juni 8, 2012 Skrevet Juni 8, 2012 Har dempere fra E36 320 sedan, ikkje fjærer, disse er solgt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå