fredrikE39 Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 Hei. Er jo mye snakk om at oringene på vanosen ikke holder tett etter hvert. Pleier det og komme lyd fra vanosen når det skjer eller kan den være den ikke lager lyd og samtidig som den ikke fungerer? Min lager ikke lyd fra vanos.. Greie måter og teste om vanosen fungerer? Sett at du kan sette trykkluft på den og se om den går frem og tilbake ordentlig. Går det greit og ta ut stikket til vanosen for og se om det er dorligere drag? eller er det ikke vits`?
SweetBMW Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 Du merker det best hvis du bytter ringa.. de er 99% gåene. Jeg merka det godt på min etter jeg bytta. Godt drag fra bunn.
fredrikE39 Skrevet Juni 8, 2012 Forfatter Skrevet Juni 8, 2012 Men lagde din noe lyd fra vanosen før du bytta?
SweetBMW Skrevet Juni 8, 2012 Skrevet Juni 8, 2012 Rasla litt. Men ikke veldig merkbart. Men de trenger ikke lage lyd heller. Raslern så ere lagra som er trasige, vanligvis lekker olja bare forbi tetningene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå