TaxDog Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Ja som overskriften sier, hvordan får jeg av dette dekslet? (det svarte dekslet rundt lyktene sitter fast, skrudde ut to plast skruer på toppen. Virker som det sitter fast i bunn også?) Er det klips eller skruer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Du bytter pærer fra baksiden Men for all del, du kan gjerne ta ut lyktene og bytte de med noen orginale! Engleljus er ikke helt kledelig på e34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TaxDog Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2012 Vel nå er det parklyset jeg skal bytte da, så jeg må få av dette svarte dekslet. Trur nok jeg beholder englelysa mine hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 På org. lykter byttes også dette fra motor-rommet. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerErik Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 får å ta av den svarte plasten, må du først ta av stålramma i grillen, denne sitter med et klips i hver ende som du kommer til når du tar av fangeren og et par klips på midten som du kommer til fra motorrommet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå