_Niclas_ Skrevet Juli 27, 2012 Skrevet Juli 27, 2012 har du fått plombert alle delene som skal fra m3en til 325en hos BT?
termin Skrevet Juli 27, 2012 Forfatter Skrevet Juli 27, 2012 Har ikke plombert nei da det ikke er nødvendig. Det hadde muligens blitt billigere, men jeg skal få et autorisert bmw verksted til å godkjenne at det kun er m3 deler på den.
termin Skrevet Juli 27, 2012 Forfatter Skrevet Juli 27, 2012 Noen som vet om jeg kan bruke radiator fra 325 istedet for M3? For da slipper jeg en ekstra boks i motorrommet Vet at kablene skal passe på, men tenker på om sensorer og slik gjør det?
termin Skrevet Juli 28, 2012 Forfatter Skrevet Juli 28, 2012 Skulle gjerne hatt retningslinjer med stikkakslinger! Har ikke verktøy til å ta ut skrue nr 3. Muligheter for å ta ut stikkaksling via navene uten at det er for store problemer senere med å få de inn? Eller bedre muligheter for å ta ut bakstilling?
MeSs Skrevet Juli 28, 2012 Skrevet Juli 28, 2012 Konge prosjekttråd Denne skal følges med på Hvorfor skal du ha ut stikkaksling/drivaksling? Er det ikke bare å ta ned hele bakstilling? (2 muttere og 2 bolter til travers, 3 bolter på hver side på "bærebruene")
termin Skrevet Juli 28, 2012 Forfatter Skrevet Juli 28, 2012 Takk Ja det er kanskje enklest det? Har ikke lastebiljekk til å sette under diffen, så er litt redd for vekten på hele bakstillingen, og tenkte derfor å ta det ned del for del. Skal se på det du sier i morra
MeSs Skrevet Juli 28, 2012 Skrevet Juli 28, 2012 Takk Ja det er kanskje enklest det? Har ikke lastebiljekk til å sette under diffen, så er litt redd for vekten på hele bakstillingen, og tenkte derfor å ta det ned del for del. Skal se på det du sier i morra Liker at du beskriver ombyggingsprosessen så godt, og dialogen med BT Jeg brukte en helt normal jekk (lav Biltema "racing") og 1 kompis som holder og passer på. Går fort
termin Skrevet Juli 29, 2012 Forfatter Skrevet Juli 29, 2012 Er det som er meninga med tråden også Finnes alt for lite informasjon på akkurat dette temaet, og med tanke på norske avgifter så er den eneste muligheten å bygge om dersom du skal ha stabile hester som er godkjent.
summitjohnsen Skrevet Juli 29, 2012 Skrevet Juli 29, 2012 er bare å bruke en vanlig 8 fastnøkkel med sånn artig bakende? sånn rund haha vet ikke hva det heter..
termin Skrevet Juli 29, 2012 Forfatter Skrevet Juli 29, 2012 Har prøvd allerede, men det gikk ikke! Gjør som MeSs sier, og demonterer hele greia i ett. De 3 boltene på hver si side av "bærebruene" sitter jo HELT fastrusta. Har prøvd meg på ene bolten med WD40, fastnøkkel og hammer. Ender bare opp med å runde den om jeg fortsetter, og har ikke sjans til å få den av. Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre? Edit : Glemte også å si at demperene bak var så dårlige at jeg kunne presse de ned med hendene, uten at de gikk opp igjen! Kanskje på tide å bytte..
MeSs Skrevet Juli 29, 2012 Skrevet Juli 29, 2012 Varm boltene MYE med propanbrenner på min ene e36 knakk jeg 2 av 3 bolter, det var jævli kjipt. Så på andre siden varmet jeg lenge med propanbrenner og brukte muttertrekker glemte at du må løsne brekkvaieren innenfra og dra den ut. Og selvfølgelig løsne mellomaksel Håper du ikke har knekt noen bolter enda
termin Skrevet Juli 29, 2012 Forfatter Skrevet Juli 29, 2012 Ikke knekt bolter enda, roet meg før den ene bolten ble helt rundet... Skal prøve å varme de i morra Tenkte å løsne den ute, går ikke det istedet? Ser for meg mye banning med å kjøre gjennom vaieren igjen.
summitjohnsen Skrevet Juli 29, 2012 Skrevet Juli 29, 2012 vinkelsliper! om du ikkke får til noe annet:) handbrekk vaierne løsner du lettest innenfra! opp med skinntrekket som sitter rundt handrekket, er bare klipset, å fjær mutrene som er for å stramme så er det bare å drege di ut:)
termin Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Skrevet Juli 30, 2012 Er redd for vinkelsliper om jeg ikke får ut skruen i det hele tatt...
summitjohnsen Skrevet Juli 30, 2012 Skrevet Juli 30, 2012 Er redd for vinkelsliper om jeg ikke får ut skruen i det hele tatt... Det e sant
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå